Ga naar inhoud

Videobestand niet geindexeerd


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een filmbestandje gedownload van internet. Deze is goed af te spelen in WMP. Ik heb het begin al gezien, maar ik kan niet halverwege beginnen met verder kijken. Aangezien het filmpje een half uur duurt, is dit niet zo handig.\r\n\r\nIk dacht slim te zijn door het bestand in Windows Movie Maker te openen en daarin af te spelen, maar daar kijg ik de volgende foutmelding: \"het bestand ... is niet geindexeerd en kan niet worden geimporteerd.\"\r\n\r\nOok DivXplayer heb ik geprobeerd, maar deze werkt ook niet.\r\n\r\nIk gok dat het niet op een willekeurig moment af kunnen spelen en het niet geindexeerd zijn met elkaar te maken hebben.\r\n\r\nWat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik ook halverwege het filmpje kan beginnen met kijken?
Link naar reactie
Het bestand is waarschijnlijk niet compleet. Er ontbreekt aan het begin of eind bepaalde data met specifieke informatie over het filmbestand, waardoor vooruit en achteruit spoelen onmogelijk is.\r\n\r\n[quote=http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/9series/server/faq.aspx?section=WINDOWSMEDIASERVICESGEBRUIKEN&question=WINDOWSMEDIASERVICESGEBRUIKEN6#NAME_WINDOWSMEDIASERVICESGEBRUIKEN]Indexering. De functies voor het vooruitspoelen, overslaan, terugspoelen en pauzeren van inhoud zijn niet beschikbaar als de inhoud niet is geïndexeerd. Inhoud kan worden geïndexeerd tijdens het coderingsproces of nadat de inhoud is gecodeerd. [/quote]\r\n\r\n\r\nWellicht kun je met Windows Media Encoder 9 Series je filmpje opnieuw coderen, zodat het correct geindexeerd wordt.\r\n[url]http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/9series/encoder/default.aspx[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...