Ga naar inhoud

initialisatiefout opnameapparaat 1394-poort


Aanbevolen berichten

Telkens als ik mijn Digitale Sony DCR TRV125E videocamera aansluit op mijn pc via de I-Link kabel, geeft Pinnacle Studio 9.1.2 bij opnamebron \'initialisatiefout opnamebron\' aan! Pnnacle probeert een DV of Digital 8-camcorder via een 1394-poort te initialiseren. Maar om de een of andere reden doet mijn pc of het programma dit niet!! Hier heb ik eerder nooit problemen meegehad!! Nu na 2 maanden ineens wel :-S Heb al eens het programme er opnieuw opgezet, echter zonder resultaat :^) Wie kan me helpen???!
Link naar reactie
Bedankt mensen! Ik heb de oplossing gevonden... vooral diegene die met hezelfde probleem (komen te) zitten:\r\n\r\nHet volgende zegt Pinnacle er over: \r\n\r\nAlsu problemen heeft met het capturen en renderen van opnames via IEEE1394/firewire. \r\nVoer onderstande dan eens uit. \r\n\r\n1)Ga naar “Start -> uitvoeren” \r\n\r\nDaar voert u volgende regel in “regsvr32 %windir%\\system32\\qdv.dll” \r\n\r\nVervolgens zou volgende bericht moeten verschijnen: \"DllRegisterServer in qdv.dll succeeded\" \r\nVolgens vele mensen heeft dit te maken met DirectX DLL’s zoals “qdv.dll” (gebruikt voor DV AVI \r\nOpname en weergave) waarvan de registratie ervan ongedaan wordt gemaakt tijdens het installeren van Service Pack2. \r\nDit staat in relatie met, dat zij voor installatie van Service Pack2 incompatibele codecs of software op hun computer hadden staan. \r\nBoven staande zou de DV AVI opname probleem verhelpen. \r\n\r\n2)Ook herinstallatie van DirectX 9c na installatie van Service Pack2 zou dit en vergelijkbare problemen. \r\nLaatste versie kunt u downloaden via: \r\n\r\n[url]http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx[/url]\r\n_________________\r\nSee you, Henk \r\n ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...