Ga naar inhoud

Vastlopen door pictogram.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo.\r\n\r\nIk heb na het onderbreken van enkele downloads een leeg pictogram\r\nop het bureau blad.\r\n\r\nAls ik er met de muis opga staan geeft hij de info weer en 0 mb.\r\nAls ik dit pictogram aan klik loopt windows vast en moet ik via ctrl-alt-del het programma stoppen. Soms is de computer uitzetten de enige optie.\r\n\r\nRechter muis klik om te verwijderen laat de computer ook vast lopen.\r\nPictogram in de map bureaublad verwijderen lukt ook al niet.\r\nTelkens als ik in welke map dan ook op dit pictogram klik loopt de computer vast.\r\n\r\nHeb XP PRO SP2 \r\n\r\nWie kan me helpen om deze pictogrammen te verwijderen.
Link naar reactie
Ook niet in veilige modus?\r\n\r\nCheck je pc op spy- en adware, virussen,...\r\n\r\nTipje: Plaats een HijackThis logje op [url=http://hjt.networktechs.com/]auto log analyser[/url] (logje copieren, plakken en op parse drukken), en laat\'m het logje checken. \r\nDe analyzer geeft dan aan wat overbodig of zelfs gevaarlijk is, de rest wijst zich vanzelf aan.\r\n\r\nWat zijn de resultaten ?\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...