Ga naar inhoud

Weer een nieuwe ALDI-PC MD 8808


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn inziens :\r\nAls gebruiker van een Medion PC, ben ik vol lof, MAAR.\r\nNog altijd ,is het de kl......te Case of kast wat voor zeerveel problemen zorgt.\r\nAirflow,daar hebben ze noch nooit van gehoort.\r\nVraag maar aan BadBoyForLife die weet er alles van,die kan dit beamen.\r\nVoor de configuratie, direct kopen, hiervoor heeft u een complete PC.\r\nTerverduidelijking:ben gepensioneerd.niet van ALDI.
Link naar reactie
[quote=cuizenier]Mijn inziens :\r\nAls gebruiker van een Medion PC, ben ik vol lof, MAAR.\r\nNog altijd ,is het de kl......te Case of kast wat voor zeerveel problemen zorgt. [/quote]Het grote verschil is dan wel dat je bij deze kast een BTX configuratie hebt.\r\nMet deze basis, als je\'n beetje handig bent, kun je gemakkelijker een stil en goed gekoeld (= betere prestaties) systeempje maken.\r\n\r\nOp het gebied van koeling en performances, moeten we ff op\'n review ve lezer(-es) wachten.\r\n\r\nDe pianolak en externe HD bakje is wel stofgevoelig.\r\nVoor de rest ben ik het wel met je eens.\r\n\r\nDe laptops zijn idd ook interessant.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...