Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

[quote=JohnL]Oh, wacht, ik weet \'m! Iron Maiden - Ed Hunter! Maar ik weet niet, die eerste screenie lijkt me niet uit dezelfde game afkomstig, hoor. Die heeft een heel andere interface (health metertjes en zo) en doet veel meer Duke3D-achtig aan.[/quote]\r\n\r\nToch wel JohnL.....het was idd Ed Hunter, het eerste plaatje was de amerikaanse versie. De rest de europese.\r\n\r\nJou beurt dus!!!(Y)
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan][quote=Syntax Terror]Hmm, niet helemaal eerlijk.. Iron Maiden is een heavy metal band, geen hard rock band. :-O \r\nHard rock != heavy metal. :-)[/quote]\r\n\r\nHard Rock/Heavy Metal, voor sommige blijft het herrie. In mijn gehoor is het muziek[/quote]\r\n\r\nAan dat soort commentaar ga ik me niet wagen. Als je hier door mijn muziekmap heen bladert, kom je ook echt vanalles tegen. Maar goed, nieuwe dus. Vooraf even een waarschuwing, dit betreft een console-game: \r\n\r\n[URL=http://img19.imagevenue.com/img.php?image=19955_Roept_U_maar_122_336lo.jpg][img]http://img19.imagevenue.com/loc336/th_19955_Roept_U_maar_122_336lo.jpg[/img][/URL]\r\nEven klikken maakt \'m groter.\r\n\r\n[b]EDIT[/b]\r\n\r\nIk zal er maar wat hints bij gaan gooien, het blijft een beetje stil. De game is verschenen op de GameCube, al is er in Japan ook een PS2 versie, en is gemaakt door Namco. Er is een hele serie van deze games, die allemaal een overeenkomst in de titel hebben.
Link naar reactie
[quote=Silverstarme]Na aanleiding van de. achterste character, zou ik zeggen dat het een versie Golden Sun is.[/quote]\r\n\r\nHelaas, nee. Golden Sun is alleen beschikbaar op de Game Boy Advance, en dat geldt ook voor het tweede deel, trouwens, en die zijn allebei gemaakt door Camelot, niet Namco. Maar je zit qua genre wel goed.\r\nDeze serie is eigenlijk in zijn geheel verschenen op Sony systemen, dit was de eerste (en de enige) die op de GameCube verschenen is. Er is ook een deel van deze serie op de Game Boy Advance uitgekomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...