Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

Het is inderdaad The 7th Guest, onwijs leuk spel, maar alleen geschikt als je van flink puzzelen houdt. :-) \r\nJouw beurt Gekwordikervan. (Y) \r\n\r\nPS, iemand nog tips om screenshots te maken van spellen die je met VDMSound draait? Gewoon Printscreen geeft een plaatje waar niets op te zien is en alle screenshot applicaties geven 100% zwarte afbeeldingen. :-S
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]Het is inderdaad The 7th Guest, onwijs leuk spel, maar alleen geschikt als je van flink puzzelen houdt. :-) \r\nJouw beurt Gekwordikervan. (Y) \r\n\r\nPS, iemand nog tips om screenshots te maken van spellen die je met VDMSound draait? Gewoon Printscreen geeft een plaatje waar niets op te zien is en alle screenshot applicaties geven 100% zwarte afbeeldingen. :-S[/quote]\r\n\r\nWat dan nog wel eens wil werken is in de eigenschappen van je videokaart de hardwareversnelling (tijdelijk) uitschakelen, maar dat moet je dan zelf proberen, ik kan hier niet controleren of dat wel helpt. Vergeet ook niet om dat weer terug te zetten als je klaar bent.\r\n\r\nMakkelijker is inderdaad om DOSBox te gebruiken, een vrij uitgebreide freeware MS-DOS emulator. Daar kan \'t volgens mij wel via print screen. Zoek dan, als je daar aan begint, meteen even naar D-Fend, een soort hulpje voor DOSBox. Daarmee gaat het instellen en uitvoeren veel handiger.
Link naar reactie
[quote]Makkelijker is inderdaad om DOSBox te gebruiken, een vrij uitgebreide freeware MS-DOS emulator. Daar kan \'t volgens mij wel via print screen. Zoek dan, als je daar aan begint, meteen even naar D-Fend, een soort hulpje voor DOSBox. Daarmee gaat het instellen en uitvoeren veel handiger.[/quote]\r\nHeb ik ook, maar de prestaties daarvan zijn prut doorgaans.\r\n\r\n[quote]ik zou zeggen probeer Dosbox of windows 98, maar ik weet niet of dat wel werkt...[/quote]\r\nMwa, net Win 98 eraf gemikt, ga ik niet nog een keer installeren om alleen maar screenshots te kunnen maken. :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...