Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

[quote=Numan]Ik zag het ook meteen maar... wat ziet het er raar uit!\r\nHij heeft geen gezicht? *-)[/quote]\r\n\r\nHij kijkt hier naar beneden, naar waar het zwaard in die steen steekt, dus zijn gezicht valt achter de handschoen weg. Het haar helpt ook, dat steekt iets of wat naar voren, waardoor dat deel van het gezicht dat boven de handschoen uit zichtbaar zou zijn, daar achter wegvalt... Hij heeft dus wel een gezicht maar dat zie je hier net niet.
Link naar reactie
[quote]en hij draagt een blauw pakje, wat de jonge versie niet kan[/quote]\r\nEigenlijk kon je in deel 3, A link to the past, ook een blauw pakje dragen. (met witte muts, ok ok :mrgreen: ) :-P \r\n\r\nEdit:\r\n\r\n[img]http://145.53.134.221/Faqman/spel24.jpg[/img]\r\nMoet niet al te moeilijk zijn, geen oud spel..
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror][quote]en hij draagt een blauw pakje, wat de jonge versie niet kan[/quote]\r\nEigenlijk kon je in deel 3, A link to the past, ook een blauw pakje dragen. (met witte muts, ok ok :mrgreen: ) :-P [/quote]\r\n\r\nIn Lin\'s Awakening DX ook, en als je die pyama van Wind Waker meetelt, dan daar ook, maar die zien er wel even iets anders uit als OoT natuurlijk.\r\n\r\n[quote=Syntax Terror]Edit:\r\nPlaatje\r\n\r\nMoet niet al te moeilijk zijn, geen oud spel..[/quote]\r\n\r\nHuh... Lijkt Diablo 2 wel, maar dan mooier. Titan Quest misschien? Zit erover te denken om die in huis te halen.
Link naar reactie
Helemaal goed JohnL, dit is inderdaad Titan Quest. Geweldig spel, zogauw hij hier in de buurt verkrijgbaar is ga ik hem meteen aanschaffen. Heeft veel te lang geduurd voor er eindelijk weer eens een goed spel uitkwam in dit genre.\r\nHet speelt eigenlijk als Diablo 2, maar dan net even wat gestroomlijnder naar mijn mening. (Wat natuurlijk logisch is, D2 is al zo´n 6 jaar oud :-) )\r\nLeuke extra is dat je je eigen werelden en quests kan maken, die je vervolgens ook online kan spelen. (Y)
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]Helemaal goed JohnL, dit is inderdaad Titan Quest. Geweldig spel, zogauw hij hier in de buurt verkrijgbaar is ga ik hem meteen aanschaffen. Heeft veel te lang geduurd voor er eindelijk weer eens een goed spel uitkwam in dit genre.\r\nHet speelt eigenlijk als Diablo 2, maar dan net even wat gestroomlijnder naar mijn mening. (Wat natuurlijk logisch is, D2 is al zo´n 6 jaar oud :-) )\r\nLeuke extra is dat je je eigen werelden en quests kan maken, die je vervolgens ook online kan spelen. (Y)[/quote]\r\n\r\nAls je in de buurt van Rotterdam zit, dan kun je eens bij de FutureZone binnen lopen (onder de V&D in de koopgoot), die had \'m gisteren in ieder geval al in de schappen. Ik heb er over staan twijfelen, maar ik wacht liever eerst een paar reviews af. De PU was er wel positief over, in ieder geval.\r\n\r\nAnyway, d\'r moet weer een nieuwe op, dan. Eens kijken...\r\nDeze dan. Sorry dames en heren, maar ik heb echt geen boeiende PC games meer, weer console dus:\r\n\r\n[URL=http://img31.imagevenue.com/img.php?loc=loc42&image=66610_Next.jpg][img]http://img31.imagevenue.com/loc42/th_66610_Next.jpg[/img][/URL]
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]Metroid Prime 2: Echoes? :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nLOL. Wat een zeikerd ben ik, hè? (proud)\r\n\r\nHelemaal goed. Heb je Titan Quest al gespeeld? Ligt inmiddels ook bij de MediaMarkt in de winkels. En het is inderdaad nogal intensief - eh - geleend - van Diablo 2, ja. Maar ja, je kunt slechtere voorbeelden treffen, niet?
Link naar reactie
Ik heb hem al een week liggen hier, gedownload, dat wel. Morgen even een echte versie ophalen. Het heeft inderdaad een hoop geleend van D2, maar opzich is dat niet erg, waarom het wiel 2x uitvinden? En er zijn ook wat dingen verbeterd die in D2 onwijs irritant waren, zoals die scrolls voor een portal naar een stad en het feit dat je steeds skills moest wisselen, aangezien je nog geen quickslots had. :roll: \r\nZal zo even een nieuw plaatje posten.
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]...en het feit dat je steeds skills moest wisselen, aangezien je nog geen quickslots had. :roll: \r\nZal zo even een nieuw plaatje posten.[/quote]\r\n\r\nHuh? Die kon je gewoon aan F-toetsen hangen, hoor. Even linksklikken op dat icoon links of rechts in de statusbalk, waar je kan zien welke skill je op dat moment gebruikt, dan komt dat menuutje tevoorschijn. Daarna gewoon je muis over de gewenste skill houden en één van de F-toetsen indrukken. Klaar. Misschien geen quickslot, maar ik gebruik die slots in TQ toch niet, duurt te lang. Sneltoetsen werken veel sneller. Hence the name. Die portal stone is inderdaad wel een aardige uitvinding, ja. Maar eerlijk gezegd had ik daar ook niet veel problemen mee.\r\n\r\nGrootste punt vind ik dat de monsters die je tegenkomt, nogal - eh - debiel zijn, en dat als je dan eindelijk eens een boss of ander sterk beest tegenkomt, je meteen als een idioot potions moet gaan slurpen omdat bosses ineens veel en veel sterker zijn dan alle andere beesten. Onevenredig sterk, als je het mij vraagt. But maybe that\'s just me.
Link naar reactie
[quote=JohnL]Huh? Die kon je gewoon aan F-toetsen hangen, hoor. Even linksklikken op dat icoon links of rechts in de statusbalk, waar je kan zien welke skill je op dat moment gebruikt, dan komt dat menuutje tevoorschijn. Daarna gewoon je muis over de gewenste skill houden en één van de F-toetsen indrukken. Klaar. Misschien geen quickslot, maar ik gebruik die slots in TQ toch niet, duurt te lang. Sneltoetsen werken veel sneller. [/quote]\r\nIdd, maar dat systeem vond ik zelf dus gewoon totaal onhandig. Kwestie van persoonlijke voorkeur.\r\n\r\n[quote]Hence the name. Die portal stone is inderdaad wel een aardige uitvinding, ja. Maar eerlijk gezegd had ik daar ook niet veel problemen mee.\r\n\r\nGrootste punt vind ik dat de monsters die je tegenkomt, nogal - eh - debiel zijn, en dat als je dan eindelijk eens een boss of ander sterk beest tegenkomt, je meteen als een idioot potions moet gaan slurpen omdat bosses ineens veel en veel sterker zijn dan alle andere beesten. Onevenredig sterk, als je het mij vraagt. But maybe that\'s just me.[/quote]\r\nDat klopt wel weer idd, gewone monsters gaan zo dood, maar speciale monster die aangeduid zijn met een kleur hebben dan ineens weer veel meer health, of slaan 6x zo hard. (Of beide 8-| )\r\n\r\nMaaruh, bij deze het volgende plaatje: [img]http://145.53.134.221/Faqman/spel25.jpg[/img]
Link naar reactie
[quote]Eerst helemaal off-topic gaan en dan een half plaatje posten, daar heb ik wat aan... \r\n\r\nNou ja, ik weet deze toch al niet, zeker weer een console game...[/quote]\r\nWerkt prima bij mij. Verder is dit geen console game, ik heb een broertje-dood aan consoles namelijk. ;-) \r\n\r\n[quote]Alleen is het weer zo\'n bepaald soort spel, geheid met monsters er in a la Half Life of Quake of soortgelijken.[/quote]\r\nNope, geen Half-Life of Quake-achtig spel.
Link naar reactie
Hoe kan dat dan dat ik het plaatje zo zie? Enig idee?\r\nHet gaat om de breedte, daar zie ik rechts wit, in de lengte loopt het nog wel iets verder dan deze screen...\r\n\r\n[img]http://img.photobucket.com/albums/v215/Beerz/PlaatjeCID.jpg[/img]\r\n\r\n\r\nEDIT: Ik heb inmiddels nu al door hoe het komt, in mijn profiel stond de stijl ingesteld op \"ComputerIdee\", \r\nwanneer ik de stijl verander naar \"Faqman Classic\" kan ik de screen wel helemaal zien...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...