Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

[quote=Silverstarme]Wacky Wheels\r\nIk denk hem te hebben...\r\nEn [url=http://www.abandonia.com/games/11/download/WackyWheels.htm]zo[/url] ben ik er achter gekomen.[/quote]\r\n\r\nInderdaad, Wacky Wheels. Man, da\'s een oudje. Een Mario-Kart kloon van Apogee, ik heb de shareware versie daarvan nog helemaal kapot gespeeld.\r\n\r\nWel grappig, die oude games weet ik meestal wel, maar bijna al die moderne FPS games zien er wat mij betreft hetzelfde uit...
Link naar reactie
Sorry, dat het een beetje lang duurde maar hier is een SS een niet al te moeilijke, maar ik wil wel de uitbreiding erbij hebben en er is er maar een van en een aanwijzing zit in SS. Dus een makkie! Even klikken voor een grotere versie!\r\n[URL=http://img354.imageshack.us/my.php?image=veelsucces3bg.jpg][img]http://img354.imageshack.us/img354/6853/veelsucces3bg.th.jpg[/img][/URL]
Link naar reactie
Met Elder Scrolls zit je er ver naast. Moet ik nu ook de aanwijzingen gaan geven? Let even op de monorail in het midden van de foto en de gebouwen stijl, deze zitten alleen in de uitbreiding. Als je het spel zelf weet dan is de uitbreiding zoeken niet zo moeilijk meer, want er is er maar 1 van.
Link naar reactie
SimCity dacht ik ook aan, maar zag ook daar niets van SS in. Die monorail vond ik wel leuk in het screenshot overigens.\r\nHoe ik aan Elder Scrolls kwam? Even in de screenshot gekeken. Daar zag ik \"kvatch\" staan dus daarop heb ik eens gezocht op google met kvatch+game en kwam aldus op Elder Scrolls uit. :mrgreen: \r\nEen magere poging, maarja, beter als niets.:)
Link naar reactie
Jouw beurt tjoekse! Je hebt hem helemaal goed!\r\n@Blacktiger. Je kon toch wel zien dat het een stad was. Inderdaad, Kvatch komt uit de Elderscrolles IV Oblivion. Ben ik op dit moment aan het spelen. \r\nM\'n computer pakt Oblivion alleen op low. Deze week heb ik nog een x800rx agp (hopelijk).
Link naar reactie
[quote=Silverstarme]Jouw beurt tjoekse! Je hebt hem helemaal goed!\r\n@Blacktiger. Je kon toch wel zien dat het een stad was. Inderdaad, Kvatch komt uit de Elderscrolles IV Oblivion. Ben ik op dit moment aan het spelen. \r\nM\'n computer pakt Oblivion alleen op low. Deze week heb ik nog een x800rx agp (hopelijk).[/quote]\r\n\r\nDan doe je het nog beter als ik. Ik probeer hier al een hele tijd om Oblivion aan de praat te krijgen, maar zelfs als ik alles op het laagst zet, krijg ik een prachtige lock-up na ongeveer een minuutje spelen. En dan bedoel ik ook écht een lock-up, alleen de reset knop werkt dan nog. Nou had ik al wel begrepen dat Bethesda een beetje bekend stond om hun buggy software, maar ik hoorde over ES4O alleen maar goeie verhalen. Maar toch...\r\n\r\nAnyway, ik snap ook niet helemaal hoe je een SC4 shot kunt verwarren met ES4O, maar goed. Ik heb nog wel even zitten twijfelen over SC3000 maar die was nog niet in 3D voor zover ik weet.
Link naar reactie
[quote]@Blacktiger. Je kon toch wel zien dat het een stad was.[/quote]\r\nJa, maar ik heb Elder Scrolls nooit gespeeld zoals ik al schreef en ook niet gezien, dus geen idee dat daar geen steden in voor kwamen, ik las alleen ergens \"the city of Kvatch\" dus nja.. da\'s ook een stad.:)\r\nIk had het wel kunnen weten als ik wat plaatjes was gaan bekijken van ES inderdaad.\r\n\r\nDie Simcity versie lijkt me ook wel leuk. Pffff... ik kan onderhand al weer een lijstje gaan aanleggen van games die leuk zijn en die ik nog eens wil gaan spelen.:)
Link naar reactie
Het was echt geen sc3000, mischien kan iemand nog aan sc3000 unlimited (alias world edition) gedacht hebben. Als je Simcity 4 koopt, raad ik ten zeerste aan om De Rush Hour exp. erbij te doen. Simcity 4 is ook een stukje moeilijker dan sc3000. Naast politie, brandweer, scholing en ov, betaal je ook voor de onderhoudskosten voor je water pompen en kracht centrales en parken.
Link naar reactie
Zo... Even een plaatje fabriceren. Het is een beetje een inkoppertje, maar om het ietsje moeilijker te maken wil ik graag de [i]volledige[/i] titel van dit spel. Als je ook nog kan vertellen wáár dit in het spel is (niet zo moeilijk hoor) dan zou dat helemaal perfect zijn, maar de volledige titel is genoeg...\r\n[URL=http://img155.imagevenue.com/img.php?loc=loc272&image=69761_Plaatje.jpg][img]http://img155.imagevenue.com/loc272/th_69761_Plaatje.jpg[/img][/URL]\r\n(even klikken)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...