Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

Oh thanks, ik weet niet zo goed hoe je plaatjes van een game maakt. Van 1 game is me dat wel bekend dus zal ik die maar posten.\r\nEnneh... ondanks dat dit spel me ERG bekend voor kwam, heb ik het nog nooit gespeeld want The Stalin Subway zegt me totaal niets, maar is er wel eentje die in mijn te spelen genre ligt, vlug noteren dus.:)\r\nPicture komt eraan.
Link naar reactie
Excuses voor het langere wachten op een nieuwe screenshot, maar er zijn hier wat familie probleempjes, tentijden van het overlijden van mijn schoomoeder. \r\n\r\nDus maar even wat op gezocht op internet, met de nodige aanpassingen natuurlijk. Anders is het zo geraden. ;-)\r\n\r\nNou succes met raden, denk niet dat het heel erg moeilijk is.
Link naar reactie
[quote=reintje][quote]tentijden van het overlijden van mijn schoomoeder. [/quote]\r\n\r\noff topic.... had je al gemist een poosje... \'t zit je niet mee gekwordikervan... gecondoleerd (F)[/quote]\r\n\r\nDank je Reintje (L)\r\n\r\nJa klopt, zaken regelen. Dan heb je weinig tijd om op het internet te gaan. \r\n\r\nBTW Nederland is wel erg mooi op het moment. Lekker zonnetje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...