Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

Deze game is verschenen op de PC, de GameCube, de Playstation 2 en de X-Box. Voorlopig is er nog maar één deel van, maar de bedenker hiervan heeft altijd gezegd er een trilogie van te willen maken. Hij is de laatste tijd echter nogal druk met een game over een enorme gorilla geweest.\r\nNog maar een plaatje dan?
Link naar reactie
Dat mijn avatar erop lijkt, kan ik begrijpen. Is inderdaad hetzelfde figuurtje ja. En nee, het is niet Lara Croft en dus ook geen Tomb Raider.\r\nIk had nooit gedacht dat dit zo\'n lastige zou worden, maar het spel is inderdaad nooit erg goed verkocht, ondanks de geweldige reviews die het kreeg. Maar goed, nog maar wat info dan. Hoofdpersoon (en dus mijn avatar) is Jade, journaliste. De man achter de game heeft ook Rayman bedacht. De game zelf is een beetje een van-alles-wat game, waaronder avonturenspel, stealth, racen, combat, foto\'s maken, vliegen... Tot slot nog een plaatje met een ander hoofdpersoon:
Link naar reactie
Tja, het duurt nu inderdaad wel erg lang, ja. Dan knal ik er, volgens de regels van het spelletje (na 24 geen nieuw plaatje = beurt voorbij), maar een nieuwe tussendoor. Een nog te verschijnen game, klik even op het plaatje voor een grotere versie.\r\n\r\n[URL=http://img41.imagevenue.com/img.php?loc=loc87&image=42882_1136146346.jpg][img]http://img41.imagevenue.com/loc87/th_42882_1136146346.jpg[/img][/URL]
Link naar reactie
[quote=BlackTiger]Tja het is niet altijd even gemakkelijk om zoiets te ontdekken als hij nog niet eens uit is.\r\nIk wist bijv. niet eens dat er Zelda voor op de pc was maar het mannetje leek me wel op Zelda. Nja, dan gok ik maar op The Legend of Zelda want ik heb geen enkel idee en het is me te moeilijk zoeken.[/quote]\r\n\r\nHij is ook niet voor de PC, maar op de GameCube en de Revolution. Maar er werd nergens in de regels gezegd dat het expliciet PC-games moesten zijn (hey, ik heb al eerder een oude Game Boy titel gepost) dus leek me dit wel een aardige.\r\n\r\n[quote=BlackTiger]Twilight Princess[/quote]\r\n\r\nHelemaal juist.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...