Ga naar inhoud

Kopieren van DVD RAM


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heya,\r\n\r\nWij hebben een Pioneer DVD recorder die de opnames brandt op een DVD RAM. Nu heb ik een film op DVD RAM staan (opgenomen van de TV) die ik wil kopieren naar een gewone DVD. Lukt me maar niet : met DVD Shrink herkent die de dvd-structuur van de DVD RAM niet (wat mij trouwens niet verbaasd)en een gewone 1 op 1 kopie mbv Nero loopt ook fout. Weet iemand of en, zo ja, hoe ik dit kan doen ?\r\n\r\nGr Sullio :^)
Link naar reactie
[quote=sullio]Heya,\r\n\r\nWij hebben een Pioneer DVD recorder die de opnames brandt op een DVD RAM. Nu heb ik een film op DVD RAM staan (opgenomen van de TV) die ik wil kopieren naar een gewone DVD. Lukt me maar niet : met DVD Shrink herkent die de dvd-structuur van de DVD RAM niet (wat mij trouwens niet verbaasd)en een gewone 1 op 1 kopie mbv Nero loopt ook fout. Weet iemand of en, zo ja, hoe ik dit kan doen ?\r\n\r\nGr Sullio :^)[/quote]Je moet een DVD-brander in je computer hebben die RAM ondersteund. Meestal zijn die alleen geschikt voor DVD-r of rw of DVD+r of rw. Persoonlijk heb ik ook een DVD-recorder (panasonic) die RAM wegschrijft. Omdat dit een recorder zonder harde schijf was heb ik later een dvd-Speler die ram ondersteund erbij gekocht, en verbonden mt de DVD recorder. Of je koopt een dvdbrander in je computer die RAM ondersteund.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
[quote=Valkparkiet][quote=sullio]Heya,\r\n\r\nWij hebben een Pioneer DVD recorder die de opnames brandt op een DVD RAM. Nu heb ik een film op DVD RAM staan (opgenomen van de TV) die ik wil kopieren naar een gewone DVD. Lukt me maar niet : met DVD Shrink herkent die de dvd-structuur van de DVD RAM niet (wat mij trouwens niet verbaasd)en een gewone 1 op 1 kopie mbv Nero loopt ook fout. Weet iemand of en, zo ja, hoe ik dit kan doen ?\r\n\r\n\r\nGr Sullio :^)[/quote]Je moet een DVD-brander in je computer hebben die RAM ondersteund. Meestal zijn die alleen geschikt voor DVD-r of rw of DVD+r of rw. Persoonlijk heb ik ook een DVD-recorder (panasonic) die RAM wegschrijft. Omdat dit een recorder zonder harde schijf was heb ik later een dvd-Speler die ram ondersteund erbij gekocht, en verbonden mt de DVD recorder. Of je koopt een dvdbrander in je computer die RAM ondersteund.[/quote]\r\n\r\n\r\nBeter laat dan nooit : bedankt voor je reactie (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...