Ga naar inhoud

Foutmeloing bij branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds 3 maanden een Pioneer 110D brander, en die deed het prima , tot afgelopen week.\r\nIk brand altijd op Platinum min dvdtjes.\r\nNu ineens kreeg die foutmeldingen en brandde de laatste procenten niet.\r\n\r\nIk heb nu mijn windows xp opnieuw derop gezet, en de nieuwste firmware van de pioneer 110 D erop gezet, maar nu is die echt vreemd aan het doen.\r\n\r\nIk gebruik nu oa phillips\r\nBrand ik een copy, is der niets aan de hand.\r\nWil ik vob en vub files branden (video_ts) dan krijg ik de melding dat ik een andere brander meot proberen, of met OEM branden??\r\n\r\nWie begrijpt deze melding, en weet wat ik hier tegen kan doen, want dat wil zeggen dat ik alleen nog copietjes kan draaien...\r\n\r\nGr.\r\nmike
Link naar reactie
Welk brandprogramma gebruik je. \r\n\r\nLosse VOB bestanden worden doorgaans niet echt lekker geslikt door de meeste brandprogjes. \r\nHet beste is als je een DVD op de HDD hebt staan, in de mappen video en audio, om DVDshrink te gebruiken. Let wel hier heb je wel Nero voor nodig. \r\n\r\nJe selecteert dan de via open file, de video bestanden, dan gaat DVDshrink aan het werk om uit te rekenen wat het allemaal is. Als je dan op back-up drukt. Dan zet hij eerst weer een image op de HDD, welke hij daarna gelijk brand naar een DVDtje. Daarna kan je dus de back-up en eventueel de op de al eerder geplaatste vob bestanden verwijderen. \r\nCheck wel even voor je dat gedaan hebt, of de DVD idd gelukt is. \r\n\r\nDVDshrink vind je hier\r\n[url]http://www.dvdshrink.org/what.html[/url]
Link naar reactie
Hallo, \r\nJa ik weet hoe dvd shrink werkt, maar het probllen is dat hij gewoon zegt dat ik een ander brander moet proberen of een OEM versie??\r\nIk snap er niets van Ik brand met deze speler al 3 maanden, en nu krijgt die kuren, alleen de copy zlef dus dvd naar dvd doet die...\r\nEcht heel vreemd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...