Ga naar inhoud

Bij Profiel de avataar op CI site


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik doe vast wat verkeerd hoor. Want met gewone plaatje werkte het dus wel. Maar nu met mijn bewegende Avataar lukt het maar niet. \r\n\r\nAls ik dus mijn avataar plaats zie ook afbeelding. Dan gaat het voor een dagje goed. Daarna is hij weer weg. \r\nDus hij blijfr gewoon niet staan. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe. Of zit er een bug in de site?
Link naar reactie
Het is niet echt een afbeelding, het is een gif bestandje wat beweegt \r\nen deze ik koppel hem gelijk vanuit de bronpagina naar hier\r\nzoals ook aangeven op de afbeelding.\r\n\r\nWant als ik hem ga bewerken met een fotobewerkingprogramma, om maar even voor de makkelijkheid paint te nemen. \r\nDan werkt het bewegen daarna niet meer.\r\nIk dacht namelijk eerst ook dat het aan de grote lag, maar hij word niet geimporteerd zoals plaatsje het is een link naar een pagina. \r\n\r\nMisschien dat een techneut van de site hier meer licht op weet te werpen. (I)
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan]Het is niet echt een afbeelding, het is een gif bestandje wat beweegt \r\nen deze ik koppel hem gelijk vanuit de bronpagina naar hier\r\nzoals ook aangeven op de afbeelding.\r\n\r\nWant als ik hem ga bewerken met een fotobewerkingprogramma, om maar even voor de makkelijkheid paint te nemen. \r\nDan werkt het bewegen daarna niet meer.\r\nIk dacht namelijk eerst ook dat het aan de grote lag, maar hij word niet geimporteerd zoals plaatsje het is een link naar een pagina. \r\n\r\nMisschien dat een techneut van de site hier meer licht op weet te werpen. (I)[/quote]\r\n\r\nKan meerdere oorzaken hebben. Mogelijk ondersteunt de host van je plaatje (waar het nu staat, dus) geen hotlinken. Dan kun je dus niet rechtstreeks naar een plaatje linken, en dan werkt wat jij wilt niet.\r\nOverigens kun je een animated GIF best bewerken, maar dan moet je wel een programma gebruiken dat met animated GIF overweg kan. De eerste die me zo snel te binnen wil schieten is Animation Shop, dat van de makers van Paint Shop Pro afkomstig is. Daar kun je, voor zover ik me herinner, ook een probeer-versie van downloaden. Je kunt dan het plaatje wél lokaal bewerken en vervolgens uploaden, maar houd er wel rekening mee dan animated GIFjes doorgaans vrij snel vrij groot worden (afhankelijk van het aantal frames).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...