Ga naar inhoud

error Ongeldige blokadres


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren de brander Nec 3550A gekocht. Deze zit op een Asus moederbord aan gesloten, type ASUS A8V DELUXE SOCKET 939 Nu krijg ik de melding error Ongeldige blokadres. Dit heb ik met Nero, Dvd decrypter. Nu heb ik de laatste firmware erin gestopt, ik krijg de melding niet meer maar nu blijft het branden bij 4% hangen. Ik heb tevens verschillende schijven geprobeerd, Arita, Tdk, Fujifilm en bij alle schijven het zelfde resultaat.
Link naar reactie
Welke nero versie gebruik je ?\r\nHoe heb je de brander aangesloten (ide neem ik aan, welke kabel, slave of master) ?\r\n[quote]Ik heb tevens verschillende schijven geprobeerd, Arita, Tdk, Fujifilm en bij alle schijven het zelfde resultaat.[/quote]Gebruik je + of - schijven ?\r\n[quote]Nu krijg ik de melding error Ongeldige blokadres. Dit heb ik met Nero, Dvd decrypter. [/quote]Deze error zul je ook met oa shrink e.d. krijgen.\r\nDe meeste film-software (rippen/shrinken), maken nml. gebruik van de \"nerobrander\".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...