Ga naar inhoud

Computer Idee op cd rom?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

;-) Kwam er ietwat laat achter dat de jaargangen van Computer Idee ook op cd rom verkrijgbaar zijn!\r\nMaar geen nood!, dan bestel ik ze toch nu nog! \r\n :-| Maar, wat schetst mijn verbazing, ondanks dat elders op de site gewag wordt gemaakt van het kunnen bestellen van de verschillende jaargangen is 2004 niet meer leverbaar! 8o| Dat vind ik nou vreemd? we hebben toch niet te maken met een \'collectors item\'? ^o) \r\n (Y) WIE oh WIE helpt me alsnog aan de versies 2002, 2003 en 2004!\r\n\r\nMijn dank zal niet in woorden uit te spreken zijn (^) \r\n\r\nHenk
Link naar reactie
[quote=heho][quote=Modje]En verander alsjeblieft je titel anders gooi ik deze hele thread weg.[/quote]\r\n\r\nZeer gewaardeerde Modje,\r\n\r\nGraag iets duidelijker! Op wie of wat reageer je? \r\n\r\nHenk[/quote]\r\n\r\nDat lijkt me duidelijk.\r\nJe topic titel (\"Lullig!\") zegt absoluut niets. \r\nHad beter geweest als je een titel als \"Computer Idee op cd rom\" had gekozen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...