Ga naar inhoud

kan dvd niet lezen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nOp school hebben we een filmpje gemaakt over een biologisch onderwerp. We hadden een microscoop, met een preparaat eronder, aangesloten op een tv. Op de tv hadden we weer een dvd recorder aangesloten. \r\n\r\nToen gingen we opnemen. Dus wat je normaal door de microscoop ziet, zagen we nu op de tv, en dat werd weer opgenomen op een dvd. \r\n\r\nNa dit alles hadden we de dvd even getest op die zelfde dvd recorder, en we konden vervolgens alles zien wat we hadden opgenomen. De dvd werkte dus.\r\n\r\nThuis op de dvd speler, herkent hij de dvd niet. En ook mijn (gloednieuwe pc) herkent de dvd niet. Hij zegt dat er dan een lege dvd in de drive zit.\r\n\r\nDe dvd ziet van de onderkant ook een beetje raar uit. Normaal als een dvd beschreven is, heeft hij een donkere kleur vanaf het midden. Bij mijn dvd lijkt het net of hij in het begin niet beschreven is, en later op de dvd wel:\r\n\r\n[URL=http://img137.imageshack.us/my.php?image=dvd3ea.jpg][img]http://img137.imageshack.us/img137/3739/dvd3ea.th.jpg[/img][/URL]\r\n\r\nHoe kan dit, en wat kan ik eraan doen. Ik zou heel graag de beelden op mijn pc willen afspelen, want dan kan ik print screen ofzoiets dergelijks doen, en de afbeeldingen gebruiken voor mijn eindverslag.\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\njean-paul
Link naar reactie
[quote]Toen gingen we opnemen. Dus wat je normaal door de microscoop ziet, zagen we nu op de tv, en dat werd weer opgenomen op een dvd. [/quote]Met welke dvd recorder precies ?\r\n[quote]Na dit alles hadden we de dvd even getest op die zelfde dvd recorder, en we konden vervolgens alles zien wat we hadden opgenomen. De dvd werkte dus. [/quote]Op die recorder blijkbaar wel....\r\n[quote]Bij mijn dvd lijkt het net of hij in het begin niet beschreven is,...[/quote]Als je bevindingen kloppen, dan kan ik me voorstellen dat ie\'t schijfje niet kan lezen (hij begint te lezen/branden vanaf het gaatje naar de buitenkant). Als het \"begin\" niet beschreven is, dan is het\'n lege schijfje (volgens de drive).\r\n\r\nIs het de bedoeling geweest dat je dit schijfje kan meenemen ?\r\nZo ja, bespreek met je school je bevindingen en vraag of je\'n goed gebrande dvd kan meekrijgen.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...