Ga naar inhoud

Geen beeld met DVD Santa 4.00


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb zo juist een avi bestand (1,36 GB) omgezet met DVD Santa 4.00 (build 6100) even voor alle duidelijkheid. \r\n\r\nIn het scherm hiervan werd mij gevraagd, naar PAL of NTSC, uiteraard PAL want ik heb nog een NL DVD speler. \r\nVervolgens heb ik op highresolution gehouden dat was standaard. \r\nNa 52 minuten omzetten en 12 minuten branden was hij klaar. \r\n\r\nMaar ik heb wel geluid maar geen beeld. Ik spel hem af met Power DVD of een standalone dvd.\r\nIk heb al getracht om te googlen, maar daar kom ik alleen beeld en géén geluid tegen met DVD santa. \r\n\r\nIemand enig idee wat ik fout gedaan heb.
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan]Het gaat erom dat ik van een avi bestand een DVD maak. \r\nIk denk niet dat winavi convert dit kan.\r\n\r\nHeeft iemand anders een goed idee, hoe ik dit om kan zetten zodat het een DVD word.[/quote]\r\nnog eigenwijs ook :-@ \r\n\r\nAVI to DVD \r\nAVI to MPEG \r\nAVI to VCD \r\nAVI to MPG \r\nFlash SWF conversion \r\nIt can convert all formats to MPEG1/2, VCD, SVCD, and DVD and burn to VCD, SVCD, or DVD disc. \r\nIt can convert all video formats to AVI/WMV/RM/ASF/Divx/Xvid \r\nQuickTime MOV conversion.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...