Ga naar inhoud

HEeellppp me comp loop ( nog ) steeds vast


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey mensen, \r\n\r\nZodra ik mijn computer aan zet is er niets aan de hand, maar enkele minuten later loopt hij vast. Als ik hem dan reset, doet hij hetzelfde, als ik hem dan nog eens reset loopt ie vast precies zodra mijn hele computer alles heeft opgestart, of tijdens het laden van windows xp proffesional. Kan iemand mij helpen? \r\n\r\n( ps : heb al geprobeerd met formatteren, bios flashen, bios geupdate, spam verwijdert en virus gecheckt ) \r\n \r\n( heb dit al is epost maar krgeg er niet veel reactie op dus d8 probeer het nog eens )
Link naar reactie
Neem het advies van die koeling heel serieus opnemen. Start de pc op met de kast open en kijk of alle ventelatortjes draaien. Probeer ook windows eens de herinstaleren. Kijk ook of alles op het moederbord nog is zoals het zou moeten zijn. kijk ook even of de hardeschijf geen rare geluiden maakt.\r\nPS: De moderator is gewaarschuwd over je titel. Haal help uit de titel of deze topic wordt op slot gezet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...