Ga naar inhoud

foto's verwijderd per ongeluk


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hoe meer je de hd gebruikt hoe meer je kwijt bent\r\n\r\nheb je nog een 2e systeem waar je tijdelijk de hd in kan monteren?\r\n\r\nje moet namelijk zo weinig mogelijk doen met die hd\r\ner een recovery software opzetten (kan dus niet op die hd want dan schrijf je juist wat je wil bewaren over)\r\nen kijken wat er nog te redden valt
Link naar reactie
hoi\r\nbedankt voor je antwoord\r\nIk ben een beetje een leek, vandaar dat ik hier ook mijn vraag stelde.\r\nIk heb het volgende gedaan, start en dan zoeken, gecomprimeerd, ik krijg dan sommige bestanden terug, de foto\'s enzo, maar niet op het juiste formaat.\r\nWeet jij hoe dat zit?\r\nNogmaals bedankt voor je antwoord, en in het vervolg zet ik alles meteen op schijf...\r\n\r\nMiep!
Link naar reactie
[quote]hoe meer je de hd gebruikt hoe meer je kwijt bent [/quote]\r\n\r\nJe overschrijft als je met je PC werkt de harde schijf..... en daarmee (als je maar één partitie hebt) misschien je foto\'s....\r\n\r\nMet GetDataBack [url]http://www.runtime.org/[/url] kun je de foto\'s misschien nog terughalen..... (is geen gratis programma). Net zoals Sjouwer zegt... bij voorkeur niet op die harde schijf.
Link naar reactie
Een gratis mogelijkheid is REST2514 : dit programma kan bestanden terugvinden als ze uit de prullemand zijn verwijderd. \r\nDe nederlandstalige versie van REST2514 met handleiding is te vinden via \r\n[url]http://home.versateladsl.be/vt632929/#Allerlei[/url]\r\n\r\nMaar ik begrijp niet goed wat je juist hebt gedaan.\r\nStart en dan zoeken, gecomprimeerd : dat weet ik niet wat dat is. Hoe geraak je aan die gecomprimeerd? Als je een reeks bestanden heb gecomprimeerd dan zitten ze in een zip bestand. Ken je daarvan de naam? Zoek eens op uw schijf naar bestanden waarin zip voorkomt in de naam. Als je dat vind moet je dat bestand maar gewoon openenmet bvb winzip en eventueel ontzippen.
Link naar reactie
Hallo\r\nIk schreef gecomprimeerd, maar bedoelde geavanceerd, sorry!\r\nZoeken, en dan geavanceerde opties, alle mappen en bestanden, zoek ik op de c en d schijf, dat waren er een heleboel.\r\nNu zie ik wel alle snelkoppelingen van de mappen van foto\'s die ik kwijt ben, maar verder kom ik dus niet.\r\nDie jij geeft heb ik ook gedaan,. maar word daar niet veel wijzer van, is in het duits.\r\nIk ben bang dat ik het toch kwijt ben.\r\nOf heeft iemand anders nog een idee?\r\n\r\nBedankt!
Link naar reactie
[quote]Die jij geeft heb ik ook gedaan,. maar word daar niet veel wijzer van, is in het duits. [/quote]\r\n\r\nHeb je dan de link van vlc geprobeerd? Daar zit een Nederlandse handleiding bij...\r\n\r\n(P.S. als je nu steeds op de PC/schijf zit te werken waarop de foto\'s stonden, overschrijf je steeds meer en zal het moeilijker worden ze terug te krijgen)
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
[color=red][b]pc inspector[/b][/color] is goed progamma, die krijg je alle verwijderde fotos teruggehaald, zelfs uit lege prullemand.......\r\nik had vele fotos teruggehaald die ik per ongeluk weggooide, en daar was ik erg blij dat ik alle fotos teruggehaald!!\r\necht goede progamma, maar duurt wel even, dus heb geduld he.\r\n\r\nsucces ermee (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...