Ga naar inhoud

Raad de film


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2974

[quote=reintje][quote=Gekwordikervan][quote=\"PhrozenCrew\"\r\nik heb ruim 500 titels dus we kunnen even voort...\r\n\r\nBerg je maar vast ik hier op de kop af, 2198 films liggen van af de jaren 1940 tot 2006 met die 500 van jou erbij kunnen we idd even voort...[/quote]\r\n\r\nHa,ha.............. bespeur ik hier een typisch mannelijk trekje.... ? (proud)[/quote]\r\n\r\nHmm really. Ik bespeur hier typische de vrouwelijke achterdocht\r\n\r\nAls je me je emailadres geeft dan zal ik je de XLS lijst ff sturen (A) ;-)
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan][quote=reintje][quote=Gekwordikervan][quote=\"PhrozenCrew\"\r\nik heb ruim 500 titels dus we kunnen even voort...\r\n\r\nBerg je maar vast ik hier op de kop af, 2198 films liggen van af de jaren 1940 tot 2006 met die 500 van jou erbij kunnen we idd even voort...[/quote]\r\n\r\nHa,ha.............. bespeur ik hier een typisch mannelijk trekje.... ? (proud)[/quote]\r\n\r\nHmm really. Ik bespeur hier typische de vrouwelijke achterdocht\r\n\r\nAls je me je emailadres geeft dan zal ik je de XLS lijst ff sturen (A) ;-)[/quote]\r\n\r\nNee... ik geloof dat je niet begrijpt wat ik bedoel... Ik geloof je wel... tuurlijk, waarom zou ik niet... Maar het is typisch een mannelijke eigenschap om de grootste/het meeste te willen hebben.... Dat moet je ook een beetje lezen met een knipoog....
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan][quote=reintje][quote=Gekwordikervan][quote=\"PhrozenCrew\"\r\nik heb ruim 500 titels dus we kunnen even voort...\r\n\r\nBerg je maar vast ik hier op de kop af, 2198 films liggen van af de jaren 1940 tot 2006 met die 500 van jou erbij kunnen we idd even voort...[/quote]\r\n\r\nHa,ha.............. bespeur ik hier een typisch mannelijk trekje.... ? (proud)[/quote]\r\n\r\nHmm really. Ik bespeur hier typische de vrouwelijke achterdocht\r\n\r\nAls je me je emailadres geeft dan zal ik je de XLS lijst ff sturen (A) ;-)[/quote]\r\n\r\njep stuur maar. \r\n\r\nDoe je ook aan ruilen ? (proud)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...