Ga naar inhoud

uniek spel kopieeren.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je de DVD gewoon kunt kopieren, dan mag je een backup kopie maken. Als er een beveiliging op zit, dan is het wettelijk verboden de beveiliging te omzeilen.\r\n\r\nDus: probeer hem maar te kopieren via Nero. Als de kopie niet werkt, dan heb je pech gehad. Hier mag geen hulp worden geboden, zie de [url=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=41]huisregels[/url].
Link naar reactie
Avv heeft het bij het rechte eind.\r\nHet blijft vervelend wat ik snap de bedoeling van Fantastic heel goed. En voor eigen gebruik zou het gewoon moeten kunnen. Maar ja, wie zegt die fabrikanten dat iemand het niet gaat kopieeren voor de hele familie... dus die snap ik ook wel.\r\nMaar het blijft irritant.\r\n\r\n@ Avv;\r\nIk heb het eerste 2 zinnen even van je overgenomen voor in de huisregels ;-) (B)
Link naar reactie
[quote]Ik heb het eerste 2 zinnen even van je overgenomen voor in de huisregels[/quote]\r\n\r\n[quote]Als je de DVD gewoon kunt kopieren, dan mag je een backup kopie maken. Als er een beveiliging op zit, dan is het wettelijk verboden de beveiliging te omzeilen. [/quote]\r\n\r\nDat is leuk Modje.\r\nEn om erachter te komen of een DVD een kopie beveiliging bevat moet je deze dus eerst proberen te kopieeren.\r\nMensen die niet weten hoe ze dat moeten doen stellen de vraag hier.\r\n\r\nMogen we dan wel antwoorden?\r\nWant als de DVD niet tegen kopieeren beveiligd is doen we niets tegen de huisregels in.\r\nBlijkt deze wel beveiligd te zijn is het weer wel tegen de huisregels.\r\n\r\nEn nu? :roll:\r\n\r\nOf is er een andere manier om erachter te komen of een DVD wel of geen kopieer beveiling bevat?
Link naar reactie
[quote=edmoor][quote]Ik heb het eerste 2 zinnen even van je overgenomen voor in de huisregels[/quote]\r\n\r\n[quote]Als je de DVD gewoon kunt kopieren, dan mag je een backup kopie maken. Als er een beveiliging op zit, dan is het wettelijk verboden de beveiliging te omzeilen. [/quote]\r\n\r\nDat is leuk Modje.\r\nEn om erachter te komen of een DVD een kopie beveiliging bevat moet je deze dus eerst proberen te kopieeren.\r\nMensen die niet weten hoe ze dat moeten doen stellen de vraag hier.\r\n\r\nMogen we dan wel antwoorden?\r\nWant als de DVD niet tegen kopieeren beveiligd is doen we niets tegen de huisregels in.\r\nBlijkt deze wel beveiligd te zijn is het weer wel tegen de huisregels.\r\n\r\nEn nu? :roll:\r\n\r\nOf is er een andere manier om erachter te komen of een DVD wel of geen kopieer beveiling bevat?[/quote]\r\n\r\nDat kan met link die Syntax geeft. Handig, ik wist niet dat dat bestond :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...