Ga naar inhoud

DMA inschakelen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij het branden van CD\'s of DVD\'s met NERO express 6 krijg ik de melding dat ik voor een betere prestaties DMA moet inschakelen. Via GOOGLE gezien dat ik dan bij apparaatbeheer-eigenschappen-geavanceerde eigenschappen; bij primaire en secundaire IDE kanaal [i]DMA indien beschikbaar[/i] moet inschakelen. Bij primair stond deze goed, bij secundair apparaat 0 stond deze op [i]alleen PIO[/i]. Dit heb ik aangepast. Echter bij huidige overdrachtsmodus bijft PIO staan. Tevens blijft NERO dezelfde melding geven.\r\n\r\nIk beschik over een pentium 4, 3 gGHz, windows XP home edition.\r\n\r\nWie kan mij verder helpen?\r\n\r\nMister Q
Link naar reactie
bedankt Rawit en Syntax terror,\r\n\r\nAlleen na het verwijderen en opnieuw opstarten gaf hij een geheugendump. Opnieuw opgestart en daarna werkte hij prima. \r\nWaarschijnlijk is dit ontstaan nadat ik een aantal beschadigde CDRW had gebruikt waardoor XP het in de PIO modus zette (suggestie artikel).\r\n\r\nMister Q
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...