Ga naar inhoud

WinMx vliegt er steeds uit


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds een week heb ik weer WinMX op mijn pc gezet. Tot gisteren heeft deze het prima gedaan. Tot ik een spelletje wilde spelen op yahoo. Met het openen van het spelvenster gaf WinMX ineens een foutmelding en sloot af. Iedere keer als ik WinMX daarna weer opstarte gaf die na een tijdje weer de foutmelding en sloot weer af. Ik heb WinMX er toen weer opnieuw opgezet, maar fout blijft komen en steeds weer sluit ie af.\r\nVandaag WinMx weer van de pc verwijderd en opnieuw geïnstaleerd. Maar nu weer geeft ie steeds dezelfde foutmelding en sluit af.\r\nKent iemand dit en wie weet hoe dit te verhelpen.\r\nDe foutmelding is :\r\n\r\nAppName: winmx.exe AppVer: 3.5.4.0 ModName: ntdll.dll\r\nModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 0003426d\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Beste flyvliegt,\r\nBepaalde files in je downloadlijst zorgen ervoor dat winmx eruit vliegt. Ik heb al 2 keer meegemaakt dat door een film die ik aan het downloaden was winmx crashte en de melding gaf dat er een fout zat bij ntdll.dll. Nadat ik de films verwijderde draaide winmx weer normaal. Hoe het komt en waarom ik heb geen flauw idee, maar misschien kun je hier iets mee.\r\nGroeten van antaflu
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...