Ga naar inhoud

menu op DVD


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik op een dvd een menu toevoegen?\r\nIk heb een dvd gemaakt met een eigen opgenomen filmpje en een map waar foto\'s op staan echter als ik deze in de dvd spelen doe start het filmpje direct op, ik wil een menu erop hoe moet ik dit doen?\r\nHet is geen probleem om een nieuwe dvd te maken.\r\nFimpje komt van de digicam en heb ik via studio 9 op dvd gezet foto\'s zijn later bijgevoegd.\r\n\r\nFredje
Link naar reactie
[quote]\r\n@ rawit ik wil hem niet als slideshow want ik wil hem ook op de computer kunnen bekijken.\r\n[/quote]\r\nJe kan ze allebei altijd op de computer bekijken..., maar ik bedoel als je die foto\'s als data en het filmpje als DVD-film-bestand op de DVD zet dan wordt zo altijd alleen het filmpje afgespeeld omdat de standalone speler geen gewone data kan lezen.\r\nOf je zou een DVD-speler moeten hebben die ook .jpg bestanden leest....!\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie
[quote=fredje]@ janssen48 kom er niet verder mee kan geen menu optie vinden en een map er los opzetten gaat ook niet hij ziet volgens mij alleen film bestanden.\r\n\r\nFredje[/quote]\r\n\r\n\r\nIk wil je helpen om dit voor elkaar te krijgen, \r\nMaar dan moet je wel ff wachten tot na kerstmis.\r\nIk hoop dat je zo lang nog kan wachten.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nGr. jansen48
Link naar reactie
Met het programma TMPGEnc DVD Author kan je aan eigen filmpjes een menu toevoegen en hoofdstukken maken. Ik heb dit al vaker gebruikt en het werkt goed.\r\nJe kan zelfs (bewegende) plaatjes bij de hoofdstukken krijgen.\r\n\r\nKijk [url=http://www.extradvd.nl/html/divx2dvd3.htm] hier [/url] voor meer informatie. In deze beschrijving staat niet dat je ook DVD files kan toevoegen en bewerken maar dat haal je wel uit het programma zelf (is een button voor) Verder klopt het wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...