Ga naar inhoud

KaZaA Lite kan geen verbinding maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nHet zou eens fijn zijn als je niet staads antwoorden krijgt als:\r\n\r\n- \"en als je een tijdje wacht? bij mij komt het wel 5 minuten duren voordat ie is was geconnect\" --> voorheen kwam de verbinding in +/- 3 seconden tot stand.\r\n- \"Conclusie van de faqman was dat KLite niet goed overweg kan met SP2 en de firewall....\" --> voordat de pc was geformatteerd nergens problemen mee gehad, gebruikte toen ook SP2 en Norton Antivirus.\r\n- \"neem eens een ander programma, bijvoorbeeld LimeWire\" --> Kazaa heeft het gedaan op de pc, maar nu niet meer, dus er is helemaal niets mis met Kazaa, maar met de pc.
Link naar reactie
Tja, je kunt natuurlijk ook blijven zeggen dat het moet werken. Dan hadden jullie de computer maar niet moeten formatteren.\r\n\r\nHet Kazaa netwerk is behoorlijk dood, en Kazaa Lite is ooit aangepakt door de eigenaar van het echte Kazaa. Het effect daarvan was dat Kazaa Lite niet echt goed meer contact kan maken met supernodes, maar alleen in kleine nodes.\r\n\r\nVerder kun je wel iets netter zijn in je antwoorden. (N) \r\n\r\n[quote]\r\nWie kan mij WEL helpen? \r\n[/quote]\r\n\r\nIk ben je aan het helpen geweest, alleen er komt niet uit wat jij wilt. Blijf maar vooral roepen dat het wel werkt, en veel succes met het eindeloze proberen. Aan de vele vragen die je hier de laatste tijd stelt is te zien dat je wel iets, maar ook niet heel erg veel van computers weet. Maar toch vooral niet luisteren naar twee mensen die je goede adviezen geven.\r\n\r\nIk ben in ieder geval klaar met deze vraag.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo,\r\n\r\nIk heb nu Limewire. Alleen heb ik daar een paar vraagjes over mbt downloaden:\r\n- wat betekent: host zijn bezet;\r\n- ik ben bezig om een bestand te downloaden, dit is bijvoorbeeld al voor 40% gedaan, en dan ineens wordt ik in de wachtrij gezet. Het is toch zo dat nieuwe downloaders in de wachtrij komen?
Link naar reactie
Hallo,\r\n\r\nHaha, Kazaa doet het nog steeds niet hoor bij mij.\r\n\r\nIk ga mijn pc over enkele weken weer opnieuw installeren, dan kan ik de harde schijf gelijk in twee partities indelen, want die waren verdwenen na de installatie met de recorverycd. En dan installeer ik eerst Kazaa voor SP2 en de virusscanner. Ik denk dat het dan wel moet lukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...