Ga naar inhoud

probleem met windows movie maker 2


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een heleboel zelfgemaakte filmpjes van mijn zoontje op de pc staan. Bij het branden naar dvd of vcd blijkt dat ze niet helemaal scherp zijn. 8-| \r\nIk wil ze bewerken met Windows movie maker 2. Maar telkens als ik deze wil openen, krijg ik (nog voordat ik iets kan zoen) het schermpje toepassing sluiten met wel of niet verzenden. :-( \r\nIk werk met XP met SP2.\r\nIk heb al geprobeert of WMM over de oude versie te installeren, maar het probleem blijft.\r\nIs er een mogelijkheid om WMM helemaal van mijn pc af te gooien en opnieuw te installeren?\r\nOf hebben jullie nog een andere oplossing voor me?\r\n\r\nGroeten Richard
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Is het jou uiteindelijk gelukt om WMM aan de praat te krijgen? :-| \r\nIk heb een zelfde soort probleem. Als ik iets wil opnemen via een analoge video-capturecard (AVer EZMaker) kan ik in WMM alles wel instellen, maar als de instellingen moeten worden opgeslagen krijg ik de foutmelding \"er is een onbekende fout opgetreden\". :-S \r\nIk wil graag de oude versie van WMM opnieuw installeren, maar ik kan dat gedownloade programma niet meer vinden. Het zit in SP2, dus je kunt het niet op zichzelf downloaden van Microsoft download. Weet jij misschien hoe ik dan mijn oude WMM kan herinstalleren?\r\nBen benieuwd naar het antwoord.
Link naar reactie
MovieMaker is een leuk prog maar het kan maar 1 ding: standaard filmpjes maken met webcam en microfoon; goed compromis tussen kwaliteit en ruimtebeslag, minder dan een MB per minuut.\r\n\r\nVreet wel RAM, schakel voor opname zo veel mogelijk achtergrond-progs uit anders kans op schokkende beelden en raar-vertraagd geluid.\r\n\r\nVoor \"manipuleer-werk\" kun je gratis een prog downloaden bij MSN \"windows media encoder\"; voor XP een speciale, andere/nieuwere uitvoering dan voor W9X.\r\nHet is een ding met zeer veel mogelijkheden maar ook veel toeters en bellen, diep doorduiken in de onderdelen, alles opentrekken, lezen en proberen.
Link naar reactie
Ik heb de MS-downloadsite gescand, maar niets te vinden.\r\n\r\nOok een XPpro-CD met de zoekfunctie onderzocht, met alleen in de 2e (tekst) zoekregel een woord \"movie\" en ook een keer \"movie maker\"; wel bestanden (o.a \"inf\") gezien die zeker met het prog te maken hebben, maar geen compacte module gevonden.\r\n\r\nIk denk niet dat aan dit programma los te komen valt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...