Ga naar inhoud

Active sync werkt niet goed


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Active sync 4.1 synchroniseerd goed, maar als ik met de verkenner in mijn HP 2210 wil kijken dan krijg ik van Activesync de volgende melding;\r\n\r\n\"Kritieke communicatie services zijn niet gestart, probeer het mobiele apparaat opnieuw in te stellen en nogmaals verbinding te maken\"\r\n\r\nUiteraard heb ik dit enkele keren gedaan en zelfs Active sync verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar helaas zonder succes.\r\n\r\nWat is hier het probleem want ik weet het niet meer? :-S
Link naar reactie
probeer eens een nieuwe versie.. kan je gratis dowloaden op de site van microsoft...\r\n\r\nwelke software heb je allemaal geinstalleerd op je pda?? misschien dat het daar aan kan liggen.. moet je gewoon de programma\'s verwijderen/backuppen, en dan opnieuw aanmaken, of gewoon niet meer installeren... verder is een hardreset ook niet altijd mis... kan vaak helpen... je moet echter wel alles op je geheugen-kaartje zetten, en het kaartje eruit halen tijdens de hardreset...\r\n\r\n\r\nsuc6!! (Y)
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ondanks de goede raad was en ben ik nog steeds van mening dat het niet aan de programma\'s op mijn pda kon liggen, de problemen begonnen pas nadat ik de nieuwe versie van Act.Sync. geinstalleerd had.\r\nHet probleem is nu verholpen maar ik weet nog steeds de oorzaak niet.\r\nIk heb alles van act.sync verwijderd, ook met een reg.cleaner de achtergebleven sleutels. Daarna heb ik de oude Act.sync geinstalleerd en die werkte goed, toen de nieuwe versie er overheen geinstalleerd en het geheel bleef werken.\r\nIk blij natuurlijk ;-) maar eigenlijk snap ik het nog steeds niet. :-S
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...