Ga naar inhoud

onleesbaar 002 bestand


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben nu al twee keer door dit forum op weg geholpen.Daarvoor dank natuurlijk.Ik blijf echter met een probleem zitten.Ik ga m,n pc helemaal schoonmaken en heb het nodige gebackupt.Nu kom ik bestanden tegen die ik niet kan lezen.Wie weet wat het is of denkt te weten hoe te openen? Eentje er van is BO 350250 002-bestand .Ze varieeren van 1kB tot 2100 kB. Op eentje staat alleen de tekst Dummy analogue board image for OLAX.
Link naar reactie
Dat klinkt goed sjouwer,maar...moet ik deze bestanden dan alsnog op mijn dvd zetten?Want als ik mijn backups bekijk mis ik niets.Mag ik het eens met mijn eigen woorden zeggen?Ik backup een bestand en dat wordt keurig op mijn dvd gezet ,is er dan daarbij ook een 002 bestand er aan toegevoegd?m.a.w.nu ik die 002 bestanden niet meer in mijn back up heb,moet ik ze dan alsnog erbij zetten op mijn dvd?\r\nOh ja en bedankt voor je snelle reactie!
Link naar reactie
Ik laat je er een stukje uit zien.Misschien komen we er zo wel uit.\r\n\r\ndDOWNº¾(  6PxÚì½\r\nx[Å•0<º’m%QlY’e9q‰È± †ø/‰ uÛ´Í‚5mÚºmºÍ¶)xö5,om¶¥»!\r\n1-λ¼];NH¶%–„:ïB4åóòÒ„-)_¼íš-»M·8[èB è;gæ̽s¯®~œ„–.ëçÑã{çÎÏ™sÎœ9sæÌÆ\r\nÿysXÓâ ¾Â\ZæÏ w¯Hsd³‘ì[G\"š¸£WÿéAzV¦»™k‘¬§ñÑ·ÓcŽUé«Ó:ºÓ9Ö¥÷;zÒëÓ;zÓßwlH?æèbl:Òø]Ö÷$\r\n[~;uçVÆîL1×¾ëÛw=sÁ»žÝ#Clu¼ê{/Ä+µŠå‡gû÷½¼Åëà=¤U¬ 9Þ“ŽmsY¾C÷öFXÍý ~ΥìÂfu8J‹Ö±sˆù1醃l$Ìõo!åÛx†¥¡2ý[•ò-ÝÏöM±û
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...