Ga naar inhoud

Installatie problemen met Wlan kaartje


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Even iets duidelijk, elke keer als je de software waarvan installeert? Van je accespoint of van je wlan kaartje?\r\nAls het om je wlan kaartje gaat, welk merk en type is dat?\r\nWelke software gebruik je ervoor?\r\nWelke windows gebruik je?\r\nHeb je na de installatie ook al eens gekeken bij de eigenschappen van die lan-verbinding om te zien of daar iets in te stellen is op gebied van draadloos?
Link naar reactie
Met software bedoel de driver die bij de Wlan kaart horen.\r\nHet merk van de Wlan is : Furylan PCMCIA\r\n -IEEE 802.11B Compleet\r\n -DSSS at 2.4 HGz ISM Band\r\nHet merk vanrouter is :E-TECH\r\n Wireless 54 Mbps ADSL/Cable router\r\n Model: WGRT04\r\nIk draai XP op Toshiba\r\n P III\r\n 597 MHz\r\n 128 Mb geheugen\r\n\r\nIk hoop dat je hier voldoende aan hebt\r\n\r\ngroet John
Link naar reactie
1.) Bij de eigenschappen van die lanverbinding is ook niets van draadloos te vinden?\r\n2.) Ik kon zo vlug de fabrikant van de Furylan niet vinden, maar misschien staat die in je handleiding ofzo? Het zou kunnen zijn dat je op de website van de fabrikant een nieuwere driver zou kunnen vinden die het probleem oplost, want als het antwoord op 1.) neen is, dan lijkt het mij dat het probleem echt aan de driver ligt.\r\nIs er geen nieuwere driver te vinden zou ik er even mee terug gaan naar de winkel.\r\n3.) Ik neem aan dat het kaartje uitsluitend Wlan is en geen UTP aansluiting aanwezig heeft, dus geen combi kaartje?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...