Ga naar inhoud

Hoe werkt brandbeveiliging


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je een échte cd met muziek zou willen kopiëren.. zul je merken dat veel van die cd\'s een beveiliging hebben. Deze kunnen de meeste brandprogramma\'s wel omzijlen (sommige programma\'s niet (6) ), maar \'t is meer; hoe is die beveiliging gemaakt.. vraag \'k me af.\r\n\r\nIk weet bijvoorbeeld dat een bepaalde cd met nero e.d. NIET te branden is, moet je echt een ander programma voor hebben (sorry dat \'k geen namen noem, dat mag denk \'k weer niet)
Link naar reactie
Haha.. \r\nfluistert:\r\nanydvd\r\nclonecd\r\nclonedvd\r\nzijn legale programma\'s, maar hoofdzakelijk illegaal bedoeld..\r\n\r\nMaar meer; NOGMAALS; het gaat me niet daarom, het gaat me om HOE ze zijn beveiligd.. Dus hoe zorgt de maker dat ik ze niet zomaar kan kopieëren; bijv. hoe zorgen ze dat je muziek moet rippen.. en gewoon de beveiliging.\r\nAls ik een CD maak, kan \'k hem niet beveiligen ofzo.
Link naar reactie
Dat heet geen brand beveiliging ,maar KOPIEERbeveiliging!!!!!\r\nEr zijn cd\'s die niet in de pc willen afspelen door een beveiliging (staat er dan waarschijnlijk ook op) Maar deze cd is dan met DBpowerAmp wel naar mp3 te rippen ,en van deze mp3 \'s kun je dan weer gewoon een audio cd branden (zij het dan mischien met enig verlies misschei).
Link naar reactie
Er staat gewoon wat foute informatie op ,waar een normale cd speler geen last van heeft ,maar waar een kopieer prg zich in verslikt. Zoiets kun je toch zelf ook wel verzinnen.\r\nDat was ook al zo met videobanden ,daar stond een extra signaal op wat de automatische opnamesterkte regeling van de opname recorder in de war bracht ,met als gevolg vollop storing op de band.\r\n\r\nMischien kun je zelf ook een kopieer beveiliging aanbrengen ,maar waarom zouw je dat doen ,iedereen kan die toch weer omzeilen. En zelf aan illegale cd\'s komen en die dan weer beveiligd versprijden lijkt me ook niet erg vriendelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...