Ga naar inhoud

adsl usb modem 330


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedenavond ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een PC aangesloten op een speedtouch adsl usb modem 330. Mijn provider is planet internet. Ik heb ook een laptop en wil dat mijn laptop samen met de pc op internet kan. Mijn laptop is voorzien van een wireless network pc card 54 mbps wl-112 en mijn PC met een Wireless network broadband router wl 114. Nu heb ik mij laten vertellen dat ik een speedtouch 570 of 580 moet aanschaffen omdat de 330 het niet doet klopt dat. En zo niet kan iemand mij dan vertellen hoe ik mijn pc en laptop in moet stellen ik ben maar een leek op dit gebied. Alvast bedankt
Link naar reactie
  • 2 weken later...
@freek\r\n\r\neen usb modem is een modem die je aan je usb poort sluit\r\njij verwisselt het met een ethernet modem welke via de s.g. utp kabel verbonden wordt\r\n\r\n@hofm0043\r\n\r\nje kan via de computer waar het usb modem aan zit internet delen\r\nmoet je de betreffende wizzard draaien\r\nhet een groot nadeel deze computer moet dan altijd aanstaan om de andere tot internet toe te laten\r\n\r\nik weet neit welke modem je nu gekocht heb.\r\nis dit een ethernet modem, dan kan je via een switch (of router met switch) je internet delen.\r\nhierbij wordt door het modem ( bij router gebruiik misschien de router) de internet verbinding open gehouden
Link naar reactie
Sorry maar ik snap er helemaal geen je weet wel van ik heb er absoluut geen verstand van maar de combinatie speedtouch (het zgn kikkeroog) 330 en wireless broadband 54g WL_ 114 en een een network PC card wl 112 in mijn laptop schijnt niet samen tegaan (heb ik mij laten vertellen) Ik weet niet of jij een andere oplossing hebt maar dan a.u.b. in begrijpelijke taal want ik ben maar een leek ( en nog blond ook)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...