Ga naar inhoud

Virtual server


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedendag iedereen, ik wil graag een teamspeak server laten draaien. Ik heb alle poorten opengezet die open moeten maar dat is het ook niet. Nu zegt een vriend van mij dat ik de virtual server moet openzetten. Hoe doe ik dat ik heb een Vigor 2200 router. Ik hoop dat julie het weten.\r\n\r\nGreetz,\r\nBart van Kampen\r\n\r\nP.S Dit hoort toch wel in Netwerk thuis.
Link naar reactie
Op de virtual server moet je juist de poorten openzetten, dus dat gedeelte heb je goed gedaan tenzij je de verkeerde poorten hebt opengezet.\r\n\r\nVolgens mij is de poort van teamspeak 8767.\r\n\r\nEn verder moet je ip adress van buitenaf geven deze kan je vinden onder [url]http://watismijnip.nl[/url] dan zou alles moeten werken :-)\r\n\r\nAls je je ipadress aan andere geeft probeer dan alleen ipdres\r\nMocht dat niet werken probeer dan ipadres:poort
Link naar reactie
Alleen poorten open zetten is niet voldoende. Je moet ze echt forwarden naar de machine waar die teamspeak op draait.\r\nMaar dat zal met die Vigor dan wel gebeurd zijn.\r\nZorg ook dat de gebruikers de Teamspeak client hebben die bij jouw serverversie horen. Dat kan verschil uitmaken, bij Ventrilo in elk geval wel.:)\r\n\r\nVerder moet de tip van Downforce werken. Ga naar de link welke hij plaatste, dan krijg je je externe ip adres te zien, dat is het ip adres wat externe gebruikers in hun Teamspeak client moeten invullen -zonder- poortnummer want dat word al door de Teamspeak client zelf verzorgt.\r\nAls je zelf mee wilt doen zul je in je eigen Teamspeak client je interne ip adres moeten invullen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...