Ga naar inhoud

ADSL Draadloos


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds vandaag ADSL gekocht (en al in huis)\r\nNou wil ik hier een draadloos Routertje op aansluiten\r\n\r\nHet modem is Speedtouch 510 (Tele2 ADSL)\r\nDraadloze Router SMCWBR14T-G\r\nDraadloze Netwerkkaart is geintregreërd.\r\n\r\nNou het modem is al aangesloten op de Telefoon-verbinding en het is ook al doorgepluged op de router.\r\n\r\nMaar dan, Help me verder want we komen er niet uit. Alle Helpdesken al gebeld niet kan ons helpen.\r\n\r\nAls je een idee hebt hoe het moet laat het me weten, of mail me.\r\nAlle Informatie is welkom.\r\n\r\n(Als het kan alles stap-voor-stap graag) ;-) \r\n\r\nAlvast Bedankt.\r\n\r\ne-mail: [email]twistertinus@hotmail.com[/email]
Link naar reactie
@JoeyKPS: haal je email adres svp weg. Hulp per email wordt niet gegeven, alles gaat en moet via het forum.\r\n\r\nWat is je probleem? Wat werkt er niet? Dit is namelijk niet de plek voor stap-voor-stap lessen, maar een plek voor het stellen van vragen. Ga eerst eens wat uitproberen, en schrijf eventuele foutmeldingen op. Vertel dan wat de foutmeldingen zijn en specificeer wat je geprobeerd hebt.\r\n\r\nIk kan me voorstellen dat de helpdesken niet echt kunnen helpen, want die zijn niet bedoeld voor het aanleggen van draadloos netwerk.\r\n\r\nGebruik verder de zoekfunctie, en ga dan niet alleen zoeken naar je eigen apparatuur. Veel van dit soort dingen gaan via algemene principes.
Link naar reactie
[quote]Dit is namelijk niet de plek voor stap-voor-stap lessen[/quote]\r\nWaarom niet? Er zijn ook anderen die stap voor stap lessen gekregen hebben, je moet alleen iemand vinden die bereid is om ze te geven.:) En daar ligt eigenlijk het probleem. De meesten (waaronder ikzelf ook) willen best vragen beantwoorden maar lessen geven is toch heel iets anders en veel meer tijdrovend.\r\n\r\n@JoeyKPS: Je zult een utp kabel naar de WAN poort van je rouer moeten verbinden. In je router zul je e.e.a. moeten aangeven dat hij automatisch een ip adres krijgt.\r\nVerder zou ik toch eerst eens de handleiding goed lezen en de tips van AVV opvolgen, er zijn zat topics hier te vinden over draadloze routers.\r\nProbeer gewoon totdat je een fout tegenkomt of totdat iets niet lukt, en ga dan kijken of die foutmelding of dat probleem hier te vinden is, of stel dan de vraag met betrekking tot je specifieke probleem, dan komen we er wel uit.:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...