Ga naar inhoud

draadloos netwerk


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[Edit] Heeft iemand ervaring met de router ( +accesspoint+adsl modem+switch ) E-Tech ADWG02? En past deze draadloze netwerk pci card E-Tech WGPI03 hierbij? \r\n\r\nAls iemand andere tips heeft voor andere routers zeg het dan. \r\nIk wil perse een adsl modem, router, switch en accesspoint in 1. Want ik heb nu een usb modem. [/Edit]\r\n\r\nKan dit:
Link naar reactie
Die had ik al gezien, en vroeg me al af waarom je dit zelfde onderwerp over twee vragen verdeelt. Ik had alleen geen zin om te zoeken, maar probeer svp dit soort dingen tot 1 onderwerp te beperken.\r\n\r\nIk heb geen ervaring met E-tech of all-in-one apparaten. Belangrijk is over het algemeen de zendsterkte, 1 of 2 antennes (2 is beter) en waar je het modem neer gaat zetten. E-tech is een goedkoop merk, hoeft niet slecht te zijn maar de ervaringen zijn wisselend. Ik geef zelf de voorkeur aan merken als Linksys of SMC.\r\n\r\n(maar in ieder geval geen Sitecom, slechte ervaringen met hun WLAN spul)
Link naar reactie
oke bedankt, maar is er toevallig nog iemand die ervaring heeft met de e-tech router. Als dit niet zo is. Heeft iemand dan nog tips voor andere \"all-in-one\'s\" (ADSL Modem, Accesspoint, Router, Switch), ook wil ik graag dat de \"all-in-one\" ook het babyxl netwerk van tiscali ondersteund. Dit heb ik denk ik (ik weet niet zeker of ik via kpn of babyxl heb (proud) ).
Link naar reactie
Ik heb ook een E-tech modem/router, echter zonder draadloos.\r\nVia kpn heb je geen babyxl, want BabyXL is opgegaan of overgenomen door Tiscali als ik het allemaal goed begrepen heb. Aldus heb je 3 grote netwerkproviders (niet te verwarren met internetproviders), Tiscali, KPN en BBNed.... Of Versatel er nu ook eentje is weet ik niet meer zeker, dacht \'t wel.\r\n\r\nDe E-tech modem/router ondersteunt babyxl en bbned in elk geval. Van kpn weet ik het niet zeker, die werken met pppoa.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...