Ga naar inhoud

meerdere dvd bestanden op 1 dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo mensen,\r\nik heb een vraag wat betreft meerdere dvd afleveringen op 1 dvd te zetten.\r\nik heb bestanden met ondertiteling van avi naar dvd omgezet met winavi das vrij simpel.\r\nhet zijn dus afleveringen van een serie en nu wil ik dus 4 afleveringen op 1 dvd krijgen maar met welk programma lukt dit het beste.\r\nmet nerovisionexpress heb ik het geprobeerd maar dan krijg ik er 2 afleveringen op en geen 4 plus dat hij van de bestanden die op de computer 1gb zijn als ik die dan naar visionexpress sleep maakt hij ze gelijk een stuk groter.\r\nen als ik ze dan laat comprimeren voor een longplay dvd dan loopt alles door elkaar heen\r\na.u.b. gaarne uw hulp !!!!!!!\r\nmaakt niet welk programma ik moet kopen \r\n\r\nvriendelijke groet
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan]Zet het eens om naar Divx, dan branden op een ceedeetje met nero of met Alcohol 120. Zo heb ik heel veel series van TV gebrand. Bij voorbeeld babylon 5 daar heb elke season op 1 DVD staan. Maar dan wel in Divx formaat. Dus elke aflevering apart. Zo ook met 24 en Stargate SG-1.[/quote]\r\n\r\nmoet je standalone dvd speler wel divx aan kunnen
Link naar reactie
Gebruik TMPGEnc DVD Author, kan je er ook een menu aan vastplakken.\r\n\r\nDownload deze [url=http://www.pegasys-inc.com/] hier [/url]\r\nHet is geen freeware dus weet je dat je moet betalen (A) \r\nIk heb dit progje gebruikt om 2 DVD\'s met 1.3 gig per stuk aan elkaar te plakken met menu. Brand op een RW, kan je evt. nog eea corrigeren.
Link naar reactie
[quote=tjoekse][quote=Gekwordikervan]Zet het eens om naar Divx, dan branden op een ceedeetje met nero of met Alcohol 120. Zo heb ik heel veel series van TV gebrand. Bij voorbeeld babylon 5 daar heb elke season op 1 DVD staan. Maar dan wel in Divx formaat. Dus elke aflevering apart. Zo ook met 24 en Stargate SG-1.[/quote]\r\n\r\nmoet je standalone dvd speler wel divx aan kunnen[/quote]\r\n\r\nUhm ja dat is wel een vereiste, maar ik ging er vanuit dat de meeste redelijke goede standalone spelers, tegenwoordig wel divx aankunnen.
Link naar reactie
hallo als je de AVI films nog hebt dan neem kijk eens op deze site.\r\nlees even goed door de benodig heden staan er ook bij.\r\n\r\n[url=http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=122]HIER[/url]\r\n\r\nzet de films om van AVI naar sKvcd dan zijn de series ongeveer 800mb groot per stuk dan krijg je zeker 5 films op 1 DVD.\r\n en dan als je de films hebt omgezet naar sKvcd dan kijk je of je het programma Ulead MOvie Factory 4 kunt uithalen.\r\nen daarmee zet je al deze sKvcd films op 1 DVD met een mooi menu erbij .\r\nzeer eenvoudig.\r\n\r\nsucces ermee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...