Ga naar inhoud

Verborgen mappen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geachte lezers.\r\nIk heb laatsts mijn computer weer een beetje opgeruimt voor een opkomend LAN party.Dus even wat ruimte maken voor de LAN.\r\nMaar nu geetf de computer aan dat het stukje hardeschijf waar ik mijn games altijd installeer 30.1 GB is, en dat klopt ook. Maar nu geeft hij aan dat er 20.1 GB in gebruik is en 6 GB leeg is (Over is)\r\nMaar dat zou dus betekenen dat er zomaar 3.9 GB weg is, Wat zou dat kunnen zijn dat er zo maar weg is of dat er verborgen mappen zijn?\r\nKan iemand mij daar bij helpen.Want ik kan alle ruimte wel gebruiken. \r\n\r\nKan iemand helpen?\r\nGroeten Relax.
Link naar reactie
Dus je hebt een aparte partitie voor je games van 30GB, waarvan 20 gebruikt en 6 vrij?\r\n\r\nIk zou inderdaad eens gaan kijken naar verborgen bestanden en mappen, maar het kan ook zijn dat je Norton Systemworks hebt of iets dergelijks. Die hebben een \"beveiligde prullenbak\" waardoor het makkelijker wordt om per ongeluk verwijderde bestanden terug te halen. Maar die kan ook wel eens onverklaarbare schijfruimte in beslag nemen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...