Ga naar inhoud

Wat betekend ACPI


Aanbevolen berichten

edmoor ook bedankt.\r\n\r\nDeze site bekeken, het lijkt bijna op een cursus alleen al de eerste aanklikregel\r\nbevatte al 518 paginas daar kom ik deze winter wel meedoor.\r\nHeb het ook in het Duits opgezocht, heeft alles temaken met de energie verzorging van alle componenten die spanning vragen en krijgen.\r\n\r\nCuizenier.
Link naar reactie
Heel simpel gezegd zorgt het er in Windows onder meer voor dat je onderdelen uit kunt schakelen (zoals harde schijven, netwerkkaarten, beeldschermen) als die langere tijd niet gebruikt worden. Of liever, dat Windows dat dan voor je kunt doen. Een ander geval waar je dit tegenkomt is bij het afsluiten van Windows. Als ACPI dan niet aanstaat, kan Windows de PC ook niet automatisch uitschakelen. Je krijgt dan dat \"U kunt nu de computer uitschakelen\" scherm zoals vroeger.
Link naar reactie
Oke JonL.\r\nIn grote lijnen is het me duidelijk en zal hierover wat meer gaan lezen maar of je dan achteraf deze instellingen kan beinvloeden betwijfel ik, is ook niet nodig.\r\nJonhL, ik kan het niet nalaten, omdat jij veel weet over processors en VGA-kaarten de volgende site te bezoeken [url]www.tomshardware.de[/url] daar wordt alles en nog wat professioneel getest.\r\nOok problemen met Booten met het prog. knoppix enz. teveel om op te noemen.\r\nMisschien was deze site jou al bekend, dan houd alles op.\r\n\r\nGroeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...