Ga naar inhoud

Wat is de beste, ook technisch gezien, computer blad van NL?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Haha.. dit forum is van computeridee.. dus iets anders aanprijzen is eigenlijk nogal vreemd.. maar ach;\r\nCOMPUTERIDEE!!\r\n(verder zijn er ook, minder goed ;) (\'k kan moeilijk zeggen: beter); PCM, Computer easy en nog wel wat; kijk zelf eens wat in zo\'n supermarkt of boekhandel e.d.) liggen ze allemaal bij elkaar.. kan je kiezen
Link naar reactie
Ah erg bedankt voor jullie snelle reacties!! C’T - jullie bedoelen Computer Totaal? \r\nIk moest toevallig van middag de stad in – was gelijk dat blad gaan opzoeken. Makkelijk gevonden – ben erg onder de indruk. Ik ben al jaren ‘echt’ met computers bezig geweest, - maar ik vond het lezen van Computer Totaal zeer informatief . Ik heb een jaar abonnement net afgesloten en ben daar ook met de HCC lid geworden. \r\n\r\nMoet je even kijken [url]www.computertotaal.nl[/url] . \r\n\r\nDe HCC – heb ik vaak gehort – waar staat het voor precies?\r\n\r\nBedankt voor jullie hulp!\r\n\r\nGroet.\r\n\r\nE.\r\nLink\r\n :-)
Link naar reactie
Hobby Computer Club of Home Computer Club.\r\n\r\nAls lid van de HCC heb je ook gratis toegang op de grootste computerbeurs van nederland ,,de HCC dagen in Utrecht.\r\nIs meestal tegen eind november ,dacht ik.\r\nZeer de moeite waard om er eens naar toe te gaan ,,al is het alleen maar voor de sfeer ,en om het een keer mee gemaakt te hebben.
Link naar reactie
[quote=elwin11]C’T - jullie bedoelen Computer Totaal?[/quote]\r\n\r\nNee volgens mij niet....\r\n[quote=ctrlaltdelete][url=http://www.fnl.nl/ct-nl/]c\'t[/url] vind ik wel een goed blad.[/quote]\r\nHeb je op die link geklikt van Ctrlaltdelete? Of te wel;\r\n[url]http://www.fnl.nl/ct-nl[/url]\r\n\r\nMaar Computer Totaal is ook heel goed net als PCM en nog eentje... hoe heet dat ding nou ook alweer *-) ow ja, CID (proud) \r\nHet hangt een beetje af van je computer kennis vind ik.
Link naar reactie
[quote=Modje] Het hangt een beetje af van je computer kennis vind ik.[/quote]\r\n\r\nIk denk ook dat het uitgaat van welke interesse je hebt binnen het pc gebeuren. Ik koop de CID via de normale shops hier in US, das al lastig opzich. Omdat het makkelijk en overzichtelijk is. Enm ik kan mijn zoon en dochter het nmakkelijker uitleggend an al die idiote moeilijke computertaal die ze hebben. Kijk ik koop ook niet alle pc bladen die er zijn, in de US heb je een tal van vele blasden maar daar is meestal geen touw aan vast te knopen. \r\n\r\nDus misschien een tip voor de bezorgers van CID, leveren jullie ook in Nashville.\r\n\r\nMaar ieder zijn/haar meug, want ja ook vrouwen lezen CID\r\n\r\n@elwin11\r\n\r\nVoor HCC moet je kijken op [url]www.hccnet.nl[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...