Ga naar inhoud

problemen bij omzetten mpeg naar dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik probeer om een mpeg file naar dvd te branden; het is een 800 mb groot bestand . Ik heb Nero OEM 6.6.05 en Nero Vision 3.10. Kan ik een van deze programma\'s gebruiken en hoe moet ik het precies doen? graag uitgebreide beschrijving want het is allemaal nieuw voor me. In NVE Volgende foutboodschap; Unable to insert D:\\DOWNLOADEN\\xxxx\\xxxxx - xxxxxxx 27-09-2004 (mp4-file).mpg.\r\n :-S[/b]
Link naar reactie
Je kunt er zeker wel een dvd van branden.\r\nKan zelfs met Nero als je de jiuste versie hebt met de juiste plugins.\r\nKan ook met Easy cd/dvd creator van Roxio ,versie 6 of hoger.\r\nUlead dvd Workshop (of movie factory) is er ook een goed prg voor.\r\nEen vcd of svcd zal veel moeilijker worden want om 800 mb op een cd te krijgen zijn al speciale cd\'s nodig.
Link naar reactie
[quote=tjoekse][quote=avv]100 Mb overburnen (800 Mb op 700 Mb CD) gaat je niet lukken, Tjoekse. Wel 10-50 Mb, maar 100???[/quote]\r\nlaatst op een forum hadden mensen problemen met het branden,\r\nwant het paste niet.\r\nmaar ik kon hem wel branden.\r\nen dat ging ook over zo\'n 800 Mb.\r\nzal het eens opzoeken[/quote]\r\nheb de cd nog er staat 775 Mb op\r\nhet is een CD RW 80
Link naar reactie
[quote]\r\nUnable to insert D:\\DOWNLOADEN\\xxxx\\xxxxx - xxxxxxx 27-09-2004 (mp4-file).mpg. \r\n[/quote]\r\nIs het geen DivX of Xvid file als je het over een mpg-4 file hebt (een voledige DVD-film in die formaat is ook ongeveer 800MB).\r\nDan denk ik dat daarom Nero die niet in kan laden zonder de nodige en juiste plug-ins en codecs (duurt overigens wel heel lang om \'t met Nero te doen, maar \'t kan wel..).\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie
[quote]\r\nHet kan best mpeg1 zijn ,dit is videocd kwaliteit. \r\n[/quote]\r\nKan ook,... ik vroeg het eigenlijk nav \'mp4-file\' die bij de foutmelding zat.\r\n\r\nEnfin...., topic starter kan ook hier es kijken voor een handleiding : [url]http://www.weethet.nl/dutch/video_avi2dvd_nerovision2.php[/url]\r\n\r\nGrtz\r\n\r\nedit : heb .mp4 ff opgezocht : [url]http://filext.com/detaillist.php?extdetail=.MP4&goButton=Go[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...