Ga naar inhoud

Hulp met schermpjes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi ,\r\n\r\nIk wil iemand per e-mail helpen met een probleem. Ik wil daar de betreffende \"schermpjes\" die geopend worden ( van bijvoorbeeld \"internet accounts\" ) om te laten zien waar het staat , op die e-mail plaatsen ,om het begrijpelijker te maken voor die persoon. \r\nDe vraag is nu: Hoe krijg ik zo\'n schermpje gecopieert naar de e-mail die ik met de uitleg naar hem wil verzenden ??\r\n\r\nBijvoorbaat dank.\r\n\r\nMet vriendelijke groet Andre
Link naar reactie
[quote=veerman]Hoi ,\r\n\r\nIk wil iemand per e-mail helpen met een probleem. Ik wil daar de betreffende \"schermpjes\" die geopend worden ( van bijvoorbeeld \"internet accounts\" ) om te laten zien waar het staat , op die e-mail plaatsen ,om het begrijpelijker te maken voor die persoon. \r\nDe vraag is nu: Hoe krijg ik zo\'n schermpje gecopieert naar de e-mail die ik met de uitleg naar hem wil verzenden ??\r\n\r\nBijvoorbaat dank.\r\n\r\nMet vriendelijke groet Andre[/quote]\r\n\r\nDit is de gemakkelijke versie: shift+Print Screen (geeft gehele beeldscherm) => plakken in het mailtje. Met ALT+Print Screen wordt alleen het geopende venster gekopieerd. Er is ook een moeilijkere (en mooiere) versie maar die weet ik even niet meer
Link naar reactie
[quote=ferret][quote=veerman]Hoi ,\r\n\r\nIk wil iemand per e-mail helpen met een probleem. Ik wil daar de betreffende \"schermpjes\" die geopend worden ( van bijvoorbeeld \"internet accounts\" ) om te laten zien waar het staat , op die e-mail plaatsen ,om het begrijpelijker te maken voor die persoon. \r\nDe vraag is nu: Hoe krijg ik zo\'n schermpje gecopieert naar de e-mail die ik met de uitleg naar hem wil verzenden ??\r\n\r\nBijvoorbaat dank.\r\n\r\nMet vriendelijke groet Andre[/quote]\r\n\r\nDit is de gemakkelijke versie: shift+Print Screen (geeft gehele beeldscherm) => plakken in het mailtje. Met ALT+Print Screen wordt alleen het geopende venster gekopieerd. Er is ook een moeilijkere (en mooiere) versie maar die weet ik even niet meer[/quote]\r\n\r\nWaar dat aan ligt weet ik niet, maar rechtstreeks plakken in OE lukt bij mij niet. Dus als dat bij Veerman ook het geval is.... PrtScr (de knop naast F12), daarna Ctrl+V in bijv. Paint. Opslaan als... En in een geopend mailbericht kiezen voor Invoegen > Afbeelding.
Link naar reactie
[quote=veerman]Hoi \r\n\r\nIk dank jullie voor de uitleg, ik ben er intussen toch uit gekomen.Ergens in dit forum kun je \"Screenprints\"downloaden met uitleg en al er bij .\r\n\r\nMet vriendelijke groet , Andre[/quote]\r\n\r\nDie bedoel ik, was van Redder-in-nood en Modje geloof ik.\r\nIk ben alleen vergeten waar deze staat. Zet hier eens de link neer, dan kan ik het niet meer kwijtraken.
Link naar reactie
[quote=pimspage][quote=ferret]Die bedoel ik, was van Redder-in-nood en Modje geloof ik.[/quote]\r\nHey... vergeet mij niet... (cry) (cry) ;-)\r\n\r\nIk heb dat gedeelte voor psp geschreven....\r\nEn de Admin (van dit forum) had het gedeelte voor photoshop geschreven...[/quote]\r\n\r\nEeuwige roem? Ik geef je link door bij [url]www.wurksjops.nl[/url] :lol:
Link naar reactie
[quote=pimspage][quote=ferret]Die bedoel ik, was van Redder-in-nood en Modje geloof ik.[/quote]\r\nHey... vergeet mij niet... (cry) (cry) ;-)\r\n\r\nIk heb dat gedeelte voor psp geschreven....\r\nEn de Admin (van dit forum) had het gedeelte voor photoshop geschreven...[/quote]\r\n\r\nJamaar... jamaar.... jamaar......\r\n\r\nIk had deze al gezien en ik dacht dat ik er op gereageerd had maar deze stond niet in mijn lijst :-$ \r\nIk was erg blij met de uitleg (op beide manieren), was erg duidelijk (Y) en ga het zeker uitproberen.\r\n\r\nMaar oke, omdat je je naam graag op dit forum ziet ;-) : Dank je wel [size=6][u][i][b][color=blue]pimspage[/color][/b][/i][/u][/size] en natuurlijk ook Admin (die wil niet op de voorgrond treden) voor de fabuleuze uitleg voor het mooier maken van screen-shots
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...