Ga naar inhoud

Afdrukinstellingen / pagina lay-out


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk moet 2 documenten van elk ongeveer 30 pagina\'s afdrukken. De één in is PDF, de ander in Word.\r\n\r\nWanneer ik allebei de documenten standaard zou afdrukken, dan heb ik een enorme stapel papier, veel inkt gebruikt en om mee is zo\'n stapel ook niet echt handig.\r\n\r\nNu wil ik ze dus allebei op de volgende manier afdrukken: de pagina niet in de hoogte maar in de breedte, en dan op de linker helft 1 bladzijde en op de rechterhelf ook een bladzijde (die dus verkleind worden afgedrukt).\r\n\r\nHoe moet ik dit instellen zodat ze op deze manier uit mijn printer komen?
Link naar reactie
Welke officeversie heeft u?\r\nAls u afdrukt via bestand > afdrukken..., krijgt u de kans bij het scherm te kiezen voor meerdere pagina\'s op 1 bladzijde, in dit geval dus 2.\r\n\r\nDit kan echter niet bij alle versies van word, probeer het maar.\r\n\r\nPDF kan je natuurlijk ook conventeren naar Word (control + alt) en dan plakken in word\r\n\r\nsucces
Link naar reactie
Kan ook mischien wel ingesteld worden bij de printer instellingen.\r\nOok is het mogelijk om je pagina\'s dubbelzijdig af te drukken.\r\n\r\nAls je vaak grote hoeveelheden of grote documenten af moet drukken (zwart wit) dan is het overwegen van de aanschaf van een laser printer zeker de moeite waard. Diverse modellen en merken tussen de 100 en 200 euro.\r\nDan is een patroon van ongeveer 60 euro voldoende om er 3000 pagina\'s mee te printen.
Link naar reactie
Ja, ik weet zeker dat het kan bij in ieder geval Office 2000 (met updates) en Office XP, Office 2003. (daar heb ik namelijk evaring mee).\r\n\r\nDubbelzijdig kan inderdaad ook, bespaard papier! (helaas geen inkt). Combinatie kan ook.\r\n\r\nLaatst (laatste CID) stond er een advertentie van een exemplaar van 60 euro, als ik het goed heb, je kan het bekijken, \'t is inderdaad erg besparend. Laserprinters besparen veel geld, als je veel moet printen, klopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...