Ga naar inhoud

"Gewone cd op DVD schijfje ?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb enige muziekbestanden die langer duren dan 80 minuten en die zou ik toch graag als gewone cd willen weg branden omdat ik graag de pauzes tussen de nummers in wil. Is dit niet mogelijk op een dvd schijfje van zo\'n 120 minuten ? Ik weet dat er ook blanco 90 min. cd\'s op de markt zijn van TDK, maar ik heb meer nodig dan dat. Wie weet hoe dit te verwezenlijken is ?\r\nGroet Tour.
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Pause toevoegen aan het einde van een mp3, met willeukeurig audiobewerkingsprogramma.\r\n\r\nEen audio-dvd zal niet gaan werken op de manier zoals een audio-cd.\r\nEr bestaan wel programma\'s die muziek op \'n dvd kunnen zetten zodat je die dvd kunt afspelen op je dvd-speler. Je hebt dan een muziek-dvd, maar niet volgende de definitie als een audio-cd: er zit (statisch) beeld bij met bijvoorbeeld de titel van het spelende nummer.\r\n\r\nmp3 op dvd branden:\r\ndvd erin, nero starten, kiezen voor data-dvd, mp3\'s uitzoeken, branden maar.
Link naar reactie
[quote=Pieters]Het lukt me niet met Nero, omdat de optie \"Branden\" in Nero grijs is, bij DVD-Dataschijf.\r\nMisschien ligt aan de schijfjes, ik blijf proberen, maar zal ook het genoemde programma\r\nophalen.[/quote]\r\n\r\nHangt van de versie van Nero af. Als je nog een oude versie hebt, kan het zijn dat die nog geen DVD\'s kan branden. Dat zit er vanaf versie 6 in, geloof ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...