Ga naar inhoud

Printer delen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nThuis hebben we 2 pc\'s (Windows 98 SE) en een laptop (WIndows XP home). Op 1 pc hebben we een Epson CX 6600 all in one printer aangesloten. Middels de router (een van primafoonsite), konden we van elke pc printen.\r\n\r\nDe pc van mijn moeder heeft deze functie opeens niet meer.\r\n\r\nWat moet ik opnieuw instellen om ervoor te zorgen dat mijn moeder vanaf d\'r pc ook weer gewoon af kan drukken. Want steeds de documenten opslaan op een memorystick, die in de pc met de printer doen en zo afdrukken is ook omslachtig, zeker omdat alles goed heeft gefunctioneerd.
Link naar reactie
Je moet eerst zorgen dat die twee PC\'s elkaar kunnen zien over het netwerk en ook met elkaar kunnen communiceren. Dat kun je vrij eenvoudig controleren door een map op de printer-PC te delen (in de mapeigenschappen) en dan kijken of de andere PC erbij kan. Hiervoor kun je eventueel de thuisnetwerkwizard gebruiken.\r\nVervolgens moet je de printer ook delen over het netwerk (ook weer in de printereigenschappen). Tenslotte moet je de printerdriver installeren op de andere PC.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...