Ga naar inhoud

Draadloze internetverbinding


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIn huis staan 3 pc\'s, 1 met windows XP, 1 die het (tot nu toe) niet doet en 1 met windows ME.\r\nDe pc met windows xp heeft gewoon internet, en is aangesloten op een router.\r\nIK heb nu met een klein netwerkkabeltje de gewone router op een draadloze router aangesloten, ik heb deze draadloze router gekocht samen met een netwerkkaart voor een laptop, omdat ik geen laptop heb en deze kaart niet in een gewone pc past, heb ik een gewone draadloze netwerkkaart erbij gekocht.\r\nNu wil ik die installeren op de pc met windows Me, maar ik krijg geen verbinding, ik weet niet wat ik fout doe, de draadloze router en de netwerkkaart zijn allebei van Sitecom, de Wireless network Router kit en de Wireless Network PCI card 11m ,en volgens de verkoper kunnen ze gewoon samenwerken.
Link naar reactie
Ik heb niet zo\'n duidelijk beeld van de situatie, maar als ik dit zo lees ben ik bang dat de verbinding tussen de draadloze router en de gewone router niet goed is. Helaas heb ik zelf ook geen ervaring met 2 routers op elkaar aansluiten, dus ik kan je niet vertellen hoe het wel moet. Probeer het eerst een los, en kijk of je dan met de ME pc wel verbinding krijgt met de router. Als het dan wel lukt, is het probleem goed gelocaliseerd en kunnen we verder kijken naar de koppeling tussen de routers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...