Ga naar inhoud

Herstartende PC en scandisk


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nMijn buren hebben een probleem waar ik ook niet meer uit kom.\r\nOp het moment dat de buurvrouw systeemherstel deed, ging de zekering stuk door een verrot broodrooster.\r\nKreeg toen een fout melding.\r\n\r\nNu ben ik al zover dat Windows XP opstart maar steeds wordt scandisk opgestart voor de D schijf. Dit gaat maar dor en door.\r\nHeb via de CD geprobeerd op te starten in reparatiemodus en fixboot, rebuild, fixmbr geprobeerd maar niets helpt. Heeft iemand enig idee??? Begin nu toch radeloos te worden. Formateren kan altijd maar het moet toch te verhelpen zijn.\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Dus voor de die zekering knapte deed alles het wel goed? En nu zit de omputer dus vast in een opstart loop. Ik zal een paar opties geven:\r\n1. Start de pc wel op in de veilige modus, f8 inhouden\r\n2. De elektriciteit viel ploteseling weg, mischien is een onderdeel of \r\neen van beschadigt geraakt, kijk het even na.\r\n3. Had de computer eerder last van virussen, spyware deze kunnen mee gekomen zijn toeb je sysrestore ging doen.\r\nAls dit het niet is weet ik het ook niet meer.
Link naar reactie
Probeer eens de Herstelconsole van Windows XP.\r\n\r\nStart hiervoor de pc op vanaf de installatie CD, vervolgens Setup starten, aangeven dat je XP wilt instaleren. En dan aangeven dat er een herstelprocedure moet worden uitgevoerd.\r\n\r\nHiermee worden de essentiële bestanden van Windows vervangen, waardoor windows vrijwel altijd normaal wil opstarten.\r\nEr gaan hierbij geen gegevens verloren, alle instellingen en documenten blijven bewaard.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...