Ga naar inhoud

verplaatsen van doccument and settings


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\nik heb nu een 2e harde schijf in mn pc en ga het opnieuw \'inrichten\': de ene schijf wordt voor windows bestanden en programma\'s de andere schijf voor gebruikers bestanden en mappen\r\nnu was de vraag, kan ik de map doccuments and settings met knippen en plakken verplaatsen naar de andere schijf zonder er problemen van te krijgen??\r\nzoniet, hoe dan.\r\n\r\nalvast bedankt \r\nkristian
Link naar reactie
Documents & Settings niet, maar Mijn Documenten wél. Nou ja, niet met knippen-plakken... Maar het is wel degelijk mogelijk om die map te verplaatsen. Klik met de rechter muisknop op het \"Mijn Documenten\" icoontje op de desktop. Klik dan op \"Eigenschappen\" en kijk op het tabblad \"Doel\" in het vakje \"Locatie van de doelmap\". Als je daar een andere map invult, en dan op \"Toepassen\" klikt, zal Windows vragen of de map verplaatst moet worden...\r\n\r\nHet verplaatsen van de hele \"Documents & Settings\" map is misschien wel te doen, maar ik denk dat er dan een paar aanpassingen in het register nodig zijn... En daar heb ik niet zo\'n zin in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...