Ga naar inhoud

Nero: wil niet branden na coderen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nWie kan mij helpen bij het volgende probleem.\r\nHeb nu al vele dvd\'s gebrand met mijn redelijk nieuwe LG4120B.\r\nDit heeft nog geen onoplosbare problemen gegeven.\r\nMaak hierbij gebruik van Nero 6 reloaded. Deze is t/m augustus geupdated.\r\nBij het starten van het proces wordt de betreffende film altijd gecodeerd. Dit duurt meestal vrij lang (varieert van 2 tot 3 uur afhankelijk van de lengte van de film).\r\nHierna hoort hij te gaan branden. Alleen bij deze film geeft Nero [u][b]voor[/b][/u] het branden een fout aan en stopt ermee.\r\nHierbij wordt wel een logbestand gemaakt, maar voor mij is dit acadabra. \r\nDe film is een AVI.\r\nHeeft iemand misschien ervaring met dit probleem?\r\n\r\nSkin
Link naar reactie
Mischien is de film te groot om te kunnen branden (past niet op de dvd)\r\nMischien kun je ook kiezen dat er niet gebrand gaat worden maar dat er een image gemaakt wordt of dat er een video en audio_ts map wordt gemaakt.\r\nDan kun je mischien wel zien wat de reden van niet willen branden is.\r\nKan misschien ook nog dat er in de film iets fout zit en daarom op het eind de boel fout gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...