Ga naar inhoud

Internet is traag


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nIk heb al heel lang het volgende probleem: Sinds ik een router heb is mijn internet verbinding heel traag geworden vooral als ik plaatjes wil uploaden of bestanden download via azureus (BitTorrents). Weten jullie hier een oplossing voor?? Ik zelf dacht het op te lossen door een router en modem in een te kopen en dan dacht ik aan deze: [url]http://www.speedtouchdslshop.nl/producten/artDetails.php?artCode=dslgp603mp&PHPSESSID=b05cccf213f8c2ff9d08493392cf0b80[/url]\r\nZou dit de oplossing zijn? Ik hoop dat jullie iets anders weten want om nou weer zo\'n duur ding te kopen. Ik post er ook een plaatje bij van hoe mijn netwerk er nu uitziet dit lijkt me goed aangesloten anders had ik helemaal geen internet. Als ik mijn pc rechtstreeks op de modem aansluit doet alles het wel goed dus daarom dacht ikzelf dat de router de schuld heeft.\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nFaxon
Link naar reactie
Dat ligt met grote waarschijnlijkheid aan je Azureus. Zoek er maar eens op, op dit forum. Het probleem is dat deze software behoorlijke vertragingen veroorzaakt, mede doordat hij onder java loopt en waarschijnlijk slecht geprogrammeerd is.\r\nAls ik me niet vergis, is een oudere versie hiervan beter of nog beter is om een andere bittorrent client te installeren.\r\n\r\nAls je rechtstreeks aansluit werkt het wel goed zeg je, maar het kan dus ook zijn dat de router niet lekker met Azureus werkt, of dat je in de router bepaalde instellingen zult moeten wijzigen.\r\nToch adviseer ik een andere bittorrent client te gebruiken.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[i] weet je dan toevallig ook welke ?? En het is misschien een domme vraag maar ik moet het toch een keer leren: Hoe doe je dat dan? [/i]\r\n\r\nOp deze site staat de portforwarden van je router, ben zelf ook een tijd aan het rommelen geweest voordat ik azureus aan de praat kreeg. \r\nPersoonlijk vind ik dat de beste torrentclient, maar vraag wel beetje van je pc en van java.\r\n\r\n[url]http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sweex/LB000021/LB000021index.htm[/url]\r\n\r\nmisschien heb je er wat aan\r\ngrz beemers
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...