Ga naar inhoud

Ernstig Probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb sindskort een nieuwe brander, een dvd duallayer (Samsung).\r\nDat ding brand uitstekend cd\'s, maar weigert dvd te randen. Elke keer wanneer ik probeer te branden via nero dan reageert nero niet meer en kan ik het niet meer afsluiten...mijn dvdbrander gaat dan ook niet meer open en deze computer is ook niet meer beschikbaar, er rest dan niks anders op dan opnieuw mijn pc opnieuw te starten.\r\nheb de nieuwe brander terug gebracht naar de zaak waar ik het had gekocht(samen met mijn pc) en ze het probleem verteld. Ze hebben ter plaatse een nieuwe dvd brander erin gezet( een NEC)en getest\r\nmaar het die vertoonde het zelfde probleem. op het moment dat je wilt gaan branden loopt het vast en kan je het niet meer afsluiten, het reageert niet meer....Het gekke is als ik de bestanden direct kopieer en plak in de lege dvd, dan brand hij wel...nadeel is:het is niet te lezen op andere comp of dvd-speler...dus heb ik er weinig aan.Wat ook erg is...nero sloopt mijn dvd\'s...het sluit ze meteen af zonder om er iets op te branden....ik heb ook proberen te branden met een andere brand programma(pineapple en clone dvd), maar het probleem blijft....\r\nDie computerzaak wist ook niet wat er mis is...duidelijk is dat het aan mijn systeem ligt. Ik heb Win XP Prof met Servicepack 2. AMD XP 2000+ 1.6GHz, 512 DDR, moederbord is epox 8k3a+ \r\n\r\nik heb proberen de drivers te updaten...maar kan die moederbord nergens vinden op de epoxsite.\r\nHeb windows geformateerd en het eerste wat ik deed voordat ik derest installeerde was de brander testen...maar het probleem bleef, ook nadat de drivers waren geinstalleerd...\r\n\r\nHelp...ik weet niet wat ik moet doen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...