Ga naar inhoud

Messenger :Bewegende smilies overzetten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey hey,\r\nZoals je wel weet kan je van die bewegende smilies en stuff van een andere messengergebruiker \"lenen\" lol... en dan kan je ze zelf gebruiken. Nu heb ik meer dan een adres waarmee ik op messenger ben aangesloten. Ik heb dus ook op elk adres een aantal verschilende van die \"geleende\" icoons. Ik vond het hele boeltje terug in mijn map van messenger, in submappen van een reeks cijfers.. customemoticons.; en idd bij elk ummertje hoordende bij een bepaald adres staan diegene die ik \"leende\". Nu had ik die graag in al mijn adressen gehad. Kopieren help niet want dan ben ik ze allemaal kwijt. En via een stroman gaan werekn die ze allemaal aanklikt en ze daarna weer gebruikt dat ik ze weer kan lenen; das hopen werk. Bestaat er dus een manier om \"geleende\" icoons van adres A naar B te verplaatsen zonder dat alles verloren gaat. \r\n\r\nEn kan ik cijfermappen met gegevens van adressen die ik niet meer gebruik wissen uit die map messenger... want ze lijken steeds terug te komen Lol..\r\n\r\nAlvast een dikke merci aan diegene die me een hulpje kan verschaffen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...